200+wheelies wie? en waar?

Mmmm....

Met mijn GSXR 750 WT van een paar jaar geleden haalde ik 230 km/u op de teller.
Heb deze clip nog op mijn homepage staan voor de liefhebber.
Als ik langs de camera vlieg hoor je me net (vol gas in 3)naar de 4 overschakelen..
Waar dit was ? Provinciale weg tussen Culemborg en Beusichem.

http://home.hetnet.nl/~henk-inge/henkieGix750WTa.mpg

Met de huidige GSXR1000 zijn nog geen filmpjes gemaakt, wordt wel hoog tijd.. ;)

Leuke site, jullie zien me meer :}

(Afbeelding)


Hee man, dat is bij mij in de achtertuin (nou ja, pas verhuisd...maar nog steeds dichtbij :) )!

Geef eens een gil als je weer gaat, kom ik kijken met wat vrienden!
 
Hee man, dat is bij mij in de achtertuin (nou ja, pas verhuisd...maar nog steeds dichtbij :) )!

Geef eens een gil als je weer gaat, kom ik kijken met wat vrienden!

Dat is goed hoor.. Zie dat je in Lienden woont. Man, ik ben wel 500 keer naar de Kick '80 geweest, helemaal te gek. Ik ben wel 10 jaar ouder dan jij, misschien ken je die hele tent niet. Woon nu 12 jaar in Deil, heb 24 jaar in Tiel gewoond. Die provinciale weg daar vanaf de Zilveren brug naat Kesteren is te gek. Wat een wheely weg... :]
 
Maakte jij die enorme wheelies? :+

Maar ik heb ook een keer eerste rang gezeten. Tering dat ging echt hard :}


nee, bedoel dat ik aan het lullen was onder de naam koenda.

ben zelf al blij als ik gekontroleerd de 2e versnelling op 1 wiel kan uitrijden.


ps. stond die vtr met dat gescheurde achterkantje nu niet te koop in de kickstart??
 
Dat is goed hoor.. Zie dat je in Lienden woont. Man, ik ben wel 500 keer naar de Kick '80 geweest, helemaal te gek. Ik ben wel 10 jaar ouder dan jij, misschien ken je die hele tent niet. Woon nu 12 jaar in Deil, heb 24 jaar in Tiel gewoond. Die provinciale weg daar vanaf de Zilveren brug naat Kesteren is te gek. Wat een wheely weg... :]

Ik woonde in Lienden, een jaartje of 15...
Woon nu in Ede, bevalt ook prima, met kabelinternet :)

En Kick '80, da's net voor mijn tijd ja, wel veel verhalen over gehoord...en ben er nog wel binnen geweest...volgens mij is nog steeds alles in oude stijl :)

En Zilveren Brug? Wasda? Bedoel je de weg langs Ochten enzo, of de echte provinciale weg Kesteren-Lienden-Ingen etc.?
 
Terug
Bovenaan Onderaan