2001-2003 GSX-R600: Verschillen?

Exige

MF'er
22 dec 2004
181
0
North-Hollywood, CA
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 2001-2003 GSX-R600. Wat zijn de verschillen in deze jaren die doorgevoerd zijn in dit model?
Maw hoe is een 2003 van een 2001 te onderscheiden???

Mzzl,
Joost
 
Hmmm.. :?

Ik dacht dat hier zo veel Gixxer rijders zaten? ;)
Ik heb namelijk een paar fietsen op het oog, maar sommigen hebben niet die rode R van het GSX-R logo op de kuip. Betekent dit valschade en overgespoten???
 
Uit mijn hoofd.

Bij de 2001 kun je de verlichting nog uitzetten, bij de 2002/2003 brandt deze altijd, de schakelaar daarvoor is nu voor de alarmlichten (alle knippers aan).

Verder is de uitlaatpijp naar de demper bij de 2001 zwart en bij de lateren zilver.

Post anders eens een foto. :)
 
zoveel verschillen waren er niet volgens mij :? kleur en kleine dingen maar motorisch nix als ik t goed heb?
 
spiegels kleiner, uitlaat RVS, ander tandwieldeksel, andere electronica, andere kleuren.............., he Rev: 2002 kan licht ook uit!
 
Nou, ik kan er een kopen, maar deze is een keer op z'n linkerkant gevallen. Er zit nu een deuk, dus geen scheur, in de linkerkant van het frame op de plek net naast het scharnierpunt van de achterbrug. Alle kappen zijn vervangen en gespoten. De motor is van 2003, heeft 30000 km gelopen en ziet er verder goed uit. De shop waar hij staat heeft voornamelijk schademotoren die zijn opgelapt. Deze gast geeft 6 maanden garantie.

Hoe veilig is het om deze fiets te kopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan