2001 supersports - evenveel vermogen als een gezon

ik ben all-risk verzekerd, en denk (hoop? :) ) dat als je van een 250cc chopper komt dat je respect hebt voor een 600cc sportmotor.

gaat helemaal goed komen...
 
Had les op een 600cc Bandit en die wou ook wel aardig, dus denk dat ik het wel mee zal vallen. Geen zin om mijn motoravontuur al na 1 maand te verpesten. Rustig aan beginnen...

Btw binnenkort ff op de Fireblade van een kameraad van me. Joepie!
 
nadat je op een fireblade hebt gereden is mijn fiets nix meer....

ik had je gezicht willen zien na het rijden van mijn YZF, de verbazing is er van af na het rijden van 100pk+.. ;)
 
Sja ik heb een cbr 1000f dat is pas trappen....nix geen geneuzel met vermogen...gewoon aan die kraan draaien..en gaan...alleen sja...een 600tje veel soepeler met het bochten smijt werk.... :]
 
En dat is nu precies het probleem waar ik mee zit. Koop ik nu een R6 of een CBR :?

[/quote]

Ga maar eens met je vriendin naar de dealer en zet haar achterop bij een R6 en dan bij een CBR. Vraag haar dan maar welke je moet nemen! :}

Ik vind de R6 net ff mooier dan de CBR. Maar je vriendin moet toch ook mee kunnen. Toch? :?
 
En dat is nu precies het probleem waar ik mee zit. Koop ik nu een R6 of een CBR :?

Ga maar eens met je vriendin naar de dealer en zet haar achterop bij een R6 en dan bij een CBR. Vraag haar dan maar welke je moet nemen! :}

Ik vind de R6 net ff mooier dan de CBR. Maar je vriendin moet toch ook mee kunnen. Toch? :?

[/quote]

Ze moet niks. Ze wil wel eens bij me achterop de motor, maar als de motor dat niet toelaat dan is het helaas pindakaas voor haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan