2002 R1 test gevonden:

Dank je, kan ik vast zien wat ik ga winnen in de Motor Droomcompetitie ;)
 
Leuk geschreven verhaaltje, levert het nodige stof tot nadenken op voor Blade fans en Gixxer's ...

Maar je kan het natuurlijk ook gewoon afdoen als "een mening" ;)
 
I knew if I went off road I would ding the bike. I did my best "look through the corner move" and turned in, alas I drug the back brake a tad too much, which saw me slide in nice and sideways and disappear over the highside. Game Over.

Achterrem gebruiken op een cirquit? Dacht dat hier eens gepost was dat je dat dus nooit moet doen.
 
Achterrem gebruiken op een cirquit? Dacht dat hier eens gepost was dat je dat dus nooit moet doen.

Veel 500 (nu GP1) coureurs gebruiken de achterrem om vermogen te doseren, geven dus gewoon gas en controleren wielspin met de achterrem.

Lijkt me voor de meesten onder ons (waaronder mezelf) geen aanbevelenswaardige techniek overigens.
'k zou mijn rijkunsten nu niet direkt willen vergelijken met die van Rossi. ;)

Etienne
 
En die kerel had met prutsen |( aan zijn voorvering zijn voorrem nutteloos gemaakt en ging veeeeel te hard de bocht in.

Op die momenten wil je zelfs nog remmen met je voet hoor :+ , laat staan met je achterrem...
 
Super mooi om te zien ( achterlicht :9~ ) maar voor de rest niet aan mij besteed en inderdaad, het blijft een Yamaha. Heeft het niet niet ;)
 
het blijft een Yamaha. Heeft het niet niet ;)

Helemaal mee eens
misc.php

Net zoals dat andere merk Zusuki of zoiets. ;) :)
 
Vandaag telefoon van de dealer, hij is binnen. *D Kenteken aanvragen...... :(

Met een beetje geluk rij ik met pasen met een nieuwe R1 rond. Ik ben benieuwd.. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan