Motor-forum in kaart - deel II

CK

Die hard MF'er
10 mei 2002
904
0
Utrecht
Het is dan eindelijk zover!!! Voor iedereen die het nog niet wist, er is vanaf heden een website om de motor-forum bezoekers in kaart te brengen. Dit kunnen jullie zelf doen!

Hoe werkt het en waar doe ik dat?

Ga naar: http://mf.errorsoft.nl/ Mocht je je gegevens willen toegevoegen, dan doe dit je door op de link: "Ik wil mijn gegevens toevoegen!" te drukken. Werkwijze: kies het land, de provincie en de plaats waar je woont. Vul daarna de rest van je gegevens in, en druk op de "Voeg mij toe!" knop. Het minimale wat ingevuld moet worden zijn de de plaats waar je woont, je nickname en een wachtwoord, de rest naar behoeven invullen.

Alle ingevulde gegevens kunnen achteraf worden gewijzigd. Hiervoor moet je inloggen met de door jou opgegeven nickname en wachtwoord. Na de inlog procedure zie je een scherm waarin je je gegevens kan wijzigen.

Zoeken

Er zijn drie verschillende opties om motor-forum bezoekers te vinden.
- per plaats
- per land/provincie
- per land
- op nickname
Deze opties spreken voorzich lijkt me.

Smoelenboek?

Tevens is een optie om een link naar een plaatje toe te voegen. Wat houdt dit in: je geeft een link op waar jij een plaatje hebt staan, dit kan een foto zijn van jezelf of van je motor bijvoorbeeld. (Hou het netjes svp :) ) Voor de duidelijkheid: er is geen opties om een plaatje te uploaden omdat ik de webspace daar niet voor heb, je zult dus zelf ergens een plaatje moeten neerzetten.

Tot slot

De gegevens in de database zullen niet aan derden worden vrijgegeven. De email adressen worden als plaatjes weergegeven, dit is gedaan om email spam tegen te gaan. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, post ze dan in dit topic!

[edit]Iedereen bedankt voor het meewerken en de positieve reacties. Zonder jullie was het nooit zo`n succes geworden! Tevens wil ik het Motor-Forum bedanken voor het meewerken aan dit projectje :} [/edit]

Groeten CK ( Stephan Oudmaijer )
 
Laatst bewerkt:
ik had me opgegeven als Duc_66 een paar dagen geleden, kan dit nog veranderd worden naar Duc? Aangezien Duc mijn echte nick is en het hier ook pas gewijzigd is naar Duc (Waarvoor grote dank!)
 
Ziet er verdomd makelijk uit,i am there.
Was wel de eerst nijmegenaar,ik had er toch al wel meer in verwacht?
 
ik had me opgegeven als Duc_66 een paar dagen geleden, kan dit nog veranderd worden naar Duc? Aangezien Duc mijn echte nick is en het hier ook pas gewijzigd is naar Duc (Waarvoor grote dank!)

Aangepast!

Op donderdag 06 maart 2003 20:33 schreef **Lara** het volgende:
Ik heb mezelf er ook bijgezet, CK nog bedankt voor je orginele wachtwoord ;)

:P
 
Laatst bewerkt:
Yep, erg handig.

Maarrreehhh, ik mis de onderstaande website bij de handige links.

MAG deze er ook bij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan