Te Koop GSXR 750K2 Circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugo Sr.

MF veteraan
1 dec 2002
2.618
1
H'lemmermeer
Ik ben mentaal om , er gaat is een 1000cc komen maar eerst dus wil ik iemand blij maken met mijn:

Suzuki GSXR 750K2
Geen kenteken
Geschatte km stand ca.20.000km
Standaard blok

Op deze motorfiets zitten de gebruikelijke zaken die je op een circuitmotor mag verwachten:

WP achtershock
WP/SO voorvering
Stompgrips
Gearindicator
Stalen remleidingen
520 ketting Tsubaki
Explosafe
Teenbeschermer
Valdoppen
Frame beschermers
Dynamo beschermer

Extra’s:
Slipperclutch STM
Quickshifter Techtronics
Radiale rempomp
Shiftlight
Pipercross luchtfilter
Opklapbare rem en koppelingshandels
2 extra achterwielen incl. schijven en tandwielhouders
1 extra voorwiel inclusief schijven
Volledige set reserve kuipdelen ( blauw gespoten)
Nieuwe topkuip en onderkuip ( nog onbehandeld wit polyester)
Daarnaast veel reservedelen o.a.: Subframes, Clip-ons, Radiator Dashboard en een volledige (origineel) uitlaatsysteem


Bijzonderheden:

Ik heb de motor sedert november 2005 in bezit en sindsdien ca.45 circuitdagen mee gedaan in binnen en buitenland, daarnaast ken ik de twee vorige eigenaren. Ben er 1 keer mee gevallen op Magny Cours (April 2007), gelukkig alleen kuipschade aan de motor die meteen hersteld is. Heb afgelopen najaar gezien dat er een klein deukje in het frame zit onder de carbon frameprotector aan de rechterzijde. Heeft er alle tijd die ik de motor in het bezit heb(nu 2,5 jaar)gezeten en ik heb er nooit iets nadeligs van gemerkt maar wil het niet onvermeld laten. Altijd vertroeteld en netjes onderhouden, februari jl. klepspeling laten controleren (was oké), factuur ter inzage. Daarnaast ( uiteraard) olie, oliefilter, bougies ( irridium) , luchtfilter vervangen en brandstoffilter gereinigd en meer van dan kleine spul.

De motor is absoluut snel en betrouwbaar, ik heb de volgende tijden kunnen realiseren:
Assen : 1.55,312
Zandvoort : 2.02.082
Spa 2.53 en een beetje
Magny Cours 1.57.230
Ledenon 1.36.820

En dan de prijs: De prijs voor de motor zoals ie er nu bijstaat inclusief alle extra’s en (reserve) delen zoals hierboven beschreven is € 4.500,00. De "kale” prijs dus exclusief de ‘extras’ € 3.500,00 € 3000,00.

Geinteresseerd of vragen? Email staat in m’n profiel!. Op 2 mei a.s. is de motor in actie te bewonder op Assen en op 13 en 26 mei a.s. op Zandvoort.
Bijgaand een fotootje van de motor zoals ie er gisteren bijstond op Magny Cours
full
 
Laatst bewerkt:
hahaha toch een 1000? kan die ijmuidense banaan niet meer helemaal bijhouden? ;)

En meteen ff een schop voor die supergix :)
 
Viel niet mee slipstreamen achter de 1000cc's op Magny-Cours Hugo? Je ging er toch zat voorbij dacht ik zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan