2005 Cagiva Raptor 650

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mooiste 650 Raptor. En natuurlijk een rode...

Die moet nu gewoon snel (ja, de rode zijn het snelst) weg zijn.

Schopje dus en wederom suc6 met de verkoop.
 
Is meneer vtr1000fire nog geweest om te kijken? Wat vond ie ervan?
 
Laatst bewerkt:
nee nog niet, ga van het weekend even een rondje op een SV van een vriend van me doen om te kijken of ik het vermogen niet tegen vind vallen. Als het me bevalt dan hoor je het gelijk.
 
ga zondag na die sv nog proefrijden op een speed triple, ben 2m en 90kg dus heb wel graag wat vermogen en koppel onder me. Ben ook niet zo van het echte scheuren eigenlijk, meer van lekker bochten maken en mooi op koppel de bocht uit. Ik wil de motor die ik nu koop zeker 2 jaar houden, zou het nogal zonde vinden als ik na 1 seizoen al weer wat snellers wil hebben. Ben ook geen 18 meer dus rijden doe ik wel met me hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Het is een Speed Triple geworden sorry. Die sv reed ook prima trouwens hoor, denk tot de 100 net zo snel als de speed triple. Maar dat gehuil van zo'n 3 cilinder en de iets gunstigere prijs waren voor me de door slag. toch een kick voor deze mooie machine.
 
Netjes wat je gedaan hebt met die hornet koplamp 8-)
Ziet er erg netjes uit!!

Maar euh.. "een SV die er wél vet uitziet!" :? :N

Succes met de verkoop! 53xxx is peanuts voor zo'n sterk blok ;)

Ps nice shoes!
 
Je moet even een fimpje posten waarin die GPR's te horen zijn. Dan is hij zo verkocht })
 
Ik weet dat het winter is mensen, maar juist dan is dat de beste tijd om een motor te kopen!!!
 
Ik hou er niet van om mijn eigen verkooptopics te kicken, maar soms gaat 't vanzelf O-)
 
Gaat ie weg?! Jammer, vond het altijd wel een mooi ding om te zien in de garage. Al een idee wat er terug komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan