2005 CBR 600 RR !

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost850

Rookie
10 mei 2004
21
0
Dalen
De Honda krijgt een update voor 2005 zoals de meeste al wisten. Maar kwam al de officiele foto tegen, dus ik dacht "first post" !

5,5 kg lichter en wat pktjes erbij.

Gegevens komen van www.motorcycledaily.com

Gr Joost

090804cbr600rrtop.jpg
 
Durf te wedden dat de striping niet in Europa gebracht gaat worden. Typisch amerikaans en spuuglelijk.

Verder weinig schokkends, dus bijvoorbaat heeft Honda de strijd alweer verloren.
 
KIJK!
Nu gaan we de goede kant op, upsd, radiale remmen, meer pk. :9
Ziet er goed uit!
 
Er is al een topic over de 2005 600RR. Plaats het daar dan gewoon in :?

Als dat de kleursamenstellingen gaan worden, dan ben ik blij een 2004 model te hebben.
 
Ik had de gegevens en een foto al bij een ander optic gegooid, maar hier staan meer kleuren bij. ;) Misschien dat ik toch moet gaan sparen :X
 
Technisch wel op vooruit, maar uiterlijk? Blauw/Rood/Grijs? Ingebouwd parkeerlicht? Bout in kontkuip boven je zitting?
 
Durf te wedden dat de striping niet in Europa gebracht gaat worden. Typisch amerikaans en spuuglelijk.

Verder weinig schokkends, dus bijvoorbaat heeft Honda de strijd alweer verloren.

Ik vind de Europese juist 'spuuglelijk' tov de Amerikaanse uitvoeringen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen. Ik lig nu eenmaal graag dwars!
 
Technisch wel op vooruit, maar uiterlijk? Blauw/Rood/Grijs? Ingebouwd parkeerlicht? Bout in kontkuip boven je zitting?

huh, bout in de kontkuip ?
Is dat niet gewoon een sleutelgat om de duozit te "openen" om wat 'bagage' kwijt te kunnen ? Is toch niet zo'n hele rare plek...
 
Hmmm, misschien vergis ik me: maar gaat Honda nu dezelfde fout maken als waar Suzuki op gestuit is?

Ik bedoel: bij de Suzuki's was de grootste kritiek dat je alleen aan de cijfertjes kon zien of je te maken had met een 600, 750 of 1000. Met de nieuwe 1000 lijkt Suzuki van die eenheidsworst af te stappen.

Als ik nu de 600 van Honda zo zie dan gaan zij juist van hun modellen een eenheidsworst maken...

:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan