2005 GSXR1000

wat vind jij dan wel spectaculair?
een 2004 r1
180pk=172 echte pk`s=160 achterwiel pk`s
bij 172 kg=rijklaar iets van rond de 200 kg
is ook niet echt wat je noemt 1:1 :)

Zie bovenstaande reply, geen enkele fabrikant haalt een werkelijke 1:1 verhouding en ik wilde met deze waarden alleen benadrukken dat de nieuwe Suzuki - logisch - niet nogmaals zo'n grote sprong voorwaarts kan doen dan de concurrentie heeft gedaan om maar voorbij de 'oude' Soes te komen!

Overigens is dat ook niet nodig, de R1000 was al erg snel en stuurde al prima. Het enige wat ze aanmerkten in de testen was het nogal lompe design en laten ze dát nou juist wéér verprutst hebben...persoonlijke mening en uiteraard niet relefant voor de liefhebbers van de nieuwe R1000...
 
Quote: de nieuwe Suzuki - logisch - niet nogmaals zo'n grote sprong voorwaarts kan doen dan de concurrentie heeft gedaan om maar voorbij de 'oude' Soes te komen!

Is het niet zo dat Suzuki eerder verder bouwt op de huidige modellen. Kijk maar eens naar de resultaten van dit seizoen. Nog steeds Suzuki die domineert. Bl ijkbaar zijn het toch niet alleen cijfertjes die tellen, maar het totaalpakket. ik denk dat ze zich bij Suzuki bewust zijn van de sterkte van de GSX-R1000k4 en dat ze die zullen doorontwikkeld hebben ipv met een nieuwe machine voor de dag te komen waarvan het totaalpakket zo sterk niet is. Suzuki mag dan niet de mooiste zijn, er is momenteel maar 1 sterkere 1000 en dat is de ZX10R. Niet slecht toch als je bedenkt dat de Gixxer niet de allerlaatste nieuwe is.
 
maar wel weer erg 'normaal' . Word er eens wat nieuws geprobeerd is het weer niet goed

Ik vind dat normale wel meevallen, hij is niet zoveel aangepast, alleen op de uitlaat, kont (slanker) en neus (platter), ik vind m zo veel en veel mooier en slanker, ik heb liever een hele mooie motor dan een aparte shuwlelijke. :X
 
had begrepen dat de jacht naar pk's in de gp een beetje afgelopen is... de jacht naar de pk's bruikbaar op laten bouwen is nu meer van belang, dus een betere/subtielere koppelcurve enzo...
(dit nav commentaar van de bbc ;) )
 
...Suzuki mag dan niet de mooiste zijn, er is momenteel maar 1 sterkere 1000 en dat is de ZX10R. Niet slecht toch als je bedenkt dat de Gixxer niet de allerlaatste nieuwe is.

Ik heb een hele stapel tests liggen, als ik me niet zwaar vergis zijn doorgaans de Blade en de Soes ongeveer even sterk en steken de ZX-10R en R1 er gemiddeld een pk of vijf bovenuit waarbij het iedere stuivertje wisselen is bij de laatste twee. Zal voor de gein binnenkort de iets van 25 vermogen- en gewichtsmetingen eens middelen, dan kom je wel tot redelijk betrouwbare getallen omdat exemplarische verschillen van motoren en testbanken dan minder relevant worden.

Wat wel opvalt bij alle metingen, de R1000 - immers al jaren op de markt - presteert behoorlijk constant, weinig uitschieters en minimaal de fabrieksopgave van 164 krukas pk's, daarmee levert ie zo tussen de 144 en 150 SAE rol pk's (alle jaargangen meegerekent).

De ZX-10R en R1's liggen met zo'n 152 tot 160 SAE rol pk's toch wel wat hoger maar zéker niet zo dramatisch veel hoger dan het zich in de winter liet aanzien toen men gouden bergen beloofde! Ook het onderlinge gewicht, op de zware Blade na dan, ontloopt elkaar maar net 6 kg of zo...
 
ach suzuki kennende zal het gewoon weer een dijk van een machine zijn, met goed koppel, ruim voldoende vermogen en perfecte circuiteigenschappen.... hmmm hadden de andere 3 dat ook niet ????

ben benieuwd, laten we de tests maar afwachten.... voorlopig ga ik gewoon weer voor de brute ZX10 powerkick
 
Hij zal niet zo veel verschillen van de anderen.....welke verschilt nou eigenlijk van welke? Zitten zoooo dicht bij elkaar, is meer persoonlijke keus.
 
OMG !! daar zitten pas slechte fotosoeps tussen |(

ik wacht wel gewoon even tot die op de motorbeurs staat te blinken ;)


vin deze anders wel vet hoor :9~ !!

fsget.php
 
Ik weet niet of het hier al vermeld is maar ik kreeg gisteren de nieuwe Moto73 binnen en daar hadden ze het ook over dezelfde foto's als dat hier staan. Dus ook die demper B|

;(

Soeeeesszzzzie.... waar ben je mee bezig... Whueeeeeeeeee ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan