2005 GSXR1000

BurgerKing

MF veteraan
20 okt 2002
9.780
5.259
Deze

full


op de demper na :9~
 
Die demper, ach... Komt in de meeste gevallen toch een andere op.
Ik vind het wel de leukste scoop/soep die ik tot nu toe heb gezien.
 
full

Mooie bike erg mooi achterkant, daar zou ik ook wel enkele foto's van willen zien vanuit andere hoeken.

Wat ik niet mooi vind is dat de zijkuipen wel erg ver doorlopen aan de voorkant. Ik bedoel van het puntje van de topkuip naar beneden. Krijgt een beetje hetzelfde effect wat ik niet mooi aan een ThunderRace en ThunderCat.

Achterkant is :9~
 
mooie fiets maar die demper...wordt die er met een hijskraan op gezet ?. doe toch maar niet suzuki liever met de rage mee en seatpipes dan deze schoorsteen erop... B| waarom gooit elke fabrikant er eigenlijk zo'n taartschep op die er vaak toch afgaat en wordt vervangen door iets met kleine pinkers en een stukje ijzer om de plaat op vast te schroeven... |(
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets maar die demper...wordt die er met een hijskraan op gezet ?. doe toch maar niet suzuki liever met de rage mee en seatpipes dan deze schoorsteen erop... B| waarom gooit elke fabrikant er eigenlijk zo'n taartschep op die er vaak toch afgaat en wordt vervangen door iets met kleine pinkers en een stukje ijzer om de plaat op vast te schroeven... |(

Ten 1ste, hijs nep :Z
ten 2de, de taartschelp zet de fabrikant erop omdat het wetterlijk verplicht is.. '(
 
Het lijkt de opvolger van de Hayabusa wel. Die knipper lichten in de spiegel, die hoge kont en de onbeschoft grote demper.
Het gaat steeds op een sport-toer lijken in plaats van naar
een super sportieve Gixxer dat het huidige model is.
Ik kan niet geloven dat dit hem wordt. Wel een mooie gemanipuleerde foto.
Vind het huidige model veel mooier.
Maar misschien moet je, zoals altijd, wel wennen.

Maar ja, zoveel smaken zoveel verschillen. Als we allemaal hetzelfde
mooi vinden, rijden we allemaal op een R1. :)
 
Ik hoop niet dat dit hem wordt :r
Voorlopig vind ik mijn eigen fiets super en veeel mooier!
(zwart/blauw/wit, 2003)
We zullen moeten afwachten...
 
Ik hoop niet dat dit hem wordt :r
Voorlopig vind ik mijn eigen fiets super en veeel mooier!
(zwart/blauw/wit, 2003)
We zullen moeten afwachten...

:^

maar dan 2001


Dacht dit jaar een ZX10 te kopen maar vind hem te extreem voor op straat (niet qua power maar qua nerveus kopje) dus wacht ik op de 2005 Gix 1K

Maar wat ik tot nu toe gezien heb is niks, zal ik nog een R1 moeten kopen B|
 
Weeer een topic met een slechte fotoshop van een zogenaamd 2005 model van de gsxr1000 :Z
 
leuk geen slecht design, maar moet toegeven dat het niet mooier op is geworden.

Idd de demper ziet er niet uit, maar das te fixen. Luchtinlaat gedoe mochten ze ook wel wegwerken en helemaal geweldig: de taartschep :} :+
 
Van deze kant ziet ie er toch al iets aangenamer uit..maar jongens wat hebben ze toch allemaal in dienne uitlaat gestoken
vomit-smiley-020.gif

suzuki-gsxr1000-056.jpg
kontje is :9~
suzuki-gsxr1000-055.jpg
 
Laatst bewerkt:
fototjes zien er toch wel heel echt uit, maar als alle kenners zeggen dat het fotoshop is dan zal het wel zo zijn ;)

wel erg dunne spaken trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan