2005 Honda CBR600RR

kc

MF veteraan
20 feb 2004
1.224
0
43
dat zou ik ook wel eens willen weten, ben benieuwd wat ze gaan uit brengen, moet wel iets echt nieuws worden vind ik en geen andere kleuren ofzo.

gr van kc

Coyote RR

MF'er
30 mei 2003
168
0
Maasgouw
zoals gewoonlijk maakt honda als
laatste zijn nieuw model bekend.
1 week na Yamaha komt Honda,
dus eerst de R6, daarna de CBR

Bjorn R1

MF veteraan
24 nov 2003
1.339
0
Limburg
Als je het duitse boekje PS moet geloven, dan zou de 600rr alleen een Upside-down voorvork krijgen en radiale remklauwen, voor de rest geen grote wijzigingen.

Gr. Bjorn

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
0
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de andere Honda vernieuwingen, maar behalve de geruchten over de opvolger van de Blackbird heb ik nog niets gehoord. Zou er bv. een nieuwe VTR komen in 2005? Vorig jaar hadden ze het er al over maar daarna niets meer gehoord.

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
37
kortrijk, belgium
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de andere Honda vernieuwingen, maar behalve de geruchten over de opvolger van de Blackbird heb ik nog niets gehoord. Zou er bv. een nieuwe VTR komen in 2005? Vorig jaar hadden ze het er al over maar daarna niets meer gehoord.
hopelijk, en ik denk dat ze van de 600rr toch iets speciaals zullen moeten maken, want anders zullen ze niet mee kunnen met de concurentie denk ik
vind die nieuwe kawa bloedgeil

Inky

Die hard MF'er
26 jun 2002
472
0
45
Almere

Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Uiterlijk neigend @ 1000RR

Radiale rempomp; radiale remklauwen -> kleinere schijven -> minder gewicht

UPSD vering

Titanium kleppen

Dingsken

Die hard MF'er
15 apr 2004
940
0
45
Oost-Vlaanderen
(Afbeelding)

Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....
hahaha, wat een slechte photoshop :)
moet je es op de voorvork letten (deel aan het stuur en deel aan het wiel)
is in de fabriek van de band gevallen denk'k, is niet echt recht te noemen ;)