eugene
MF veteraan
Al iemand nieuws van deze nieuwe fiets? Of zie ik momenteel iets over het hoofd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de andere Honda vernieuwingen, maar behalve de geruchten over de opvolger van de Blackbird heb ik nog niets gehoord. Zou er bv. een nieuwe VTR komen in 2005? Vorig jaar hadden ze het er al over maar daarna niets meer gehoord.
Als je het duitse boekje PS moet geloven, dan zou de 600rr alleen een Upside-down voorvork krijgen en radiale remklauwen, voor de rest geen grote wijzigingen.
Gr. Bjorn
Ik vind het een stuk mooier uitzien zeker in combinatie met radiale remklauwen.het wordt tijd dat ze eens upside-down schokdempers gebruiken zeker?
Ik zie weinig of geen verschillen maar volgens de tekst is dit model 2005
(Afbeelding)
Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....
Uiterlijk neigend @ 1000RR
Radiale rempomp; radiale remklauwen -> kleinere schijven -> minder gewicht
UPSD vering
Titanium kleppen
Doe mij een beetjeX-ray vision baby![]()
verhoudingen kloppen idd niet op de plaatje![]()
I'm with Inky![]()
(Afbeelding)
Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....