2005 Honda CBR600RR

dat zou ik ook wel eens willen weten, ben benieuwd wat ze gaan uit brengen, moet wel iets echt nieuws worden vind ik en geen andere kleuren ofzo.

gr van kc
 
zoals gewoonlijk maakt honda als
laatste zijn nieuw model bekend.
1 week na Yamaha komt Honda,
dus eerst de R6, daarna de CBR
 
Als je het duitse boekje PS moet geloven, dan zou de 600rr alleen een Upside-down voorvork krijgen en radiale remklauwen, voor de rest geen grote wijzigingen.

Gr. Bjorn
 
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de andere Honda vernieuwingen, maar behalve de geruchten over de opvolger van de Blackbird heb ik nog niets gehoord. Zou er bv. een nieuwe VTR komen in 2005? Vorig jaar hadden ze het er al over maar daarna niets meer gehoord.
 
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de andere Honda vernieuwingen, maar behalve de geruchten over de opvolger van de Blackbird heb ik nog niets gehoord. Zou er bv. een nieuwe VTR komen in 2005? Vorig jaar hadden ze het er al over maar daarna niets meer gehoord.

hopelijk, en ik denk dat ze van de 600rr toch iets speciaals zullen moeten maken, want anders zullen ze niet mee kunnen met de concurentie denk ik
vind die nieuwe kawa bloedgeil
 
via omweg , rechts onder,

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/116591/2d9b7f1a34c6a5fc7ed098d35ee013c1 (CBR600RR-2005.jpg)​
 
full


Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....
 
Uiterlijk neigend @ 1000RR

Radiale rempomp; radiale remklauwen -> kleinere schijven -> minder gewicht

UPSD vering

Titanium kleppen
 
(Afbeelding)

Had ik ook al gezien, is een fotosoep !
Verhouding klopt niet, zie b.v. het voorwiel, veel te groot, en de achterkant is van een Blade. Voorwiel en kap volgens mij ook ....

hahaha, wat een slechte photoshop :)
moet je es op de voorvork letten (deel aan het stuur en deel aan het wiel)
is in de fabriek van de band gevallen denk'k, is niet echt recht te noemen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan