2005 Speed Triple

Kire

MF veteraan
7 aug 2003
1.281
82
Rotterdam
Bron: MCN

All-new Speed Triple
These are the first official pictures of Triumph's all-new Speed Triple - exclusively released to motorcyclenews.com On top of the new look the 2005 Speed Triple uses a new 1050cc engine, has new radial front brakes, new five-spoke wheels, upside-down forks, LED taillight and a new instrument panel. It's expected to cost around £7650 in the UK.

full
 
Achterkant is ietsje te kort (zeker als je dieje plastic derachter ni wegdoe) en de uitlaat trekt op geen kloten.
 
Op motorfreaks staan ook de andere modellen. Ik had eigenlijk wel iets spectaculairders verwacht. Het gaat qua uiterlijk iets meer richting de duc monster. Niks mis mee, maar de Speed Triple had eerst een echt eigen gezicht en nu toch wel minder. Maar dat is mijn mening :? Als je trouwens die platic flap er haalt heb je gelijk een rug vol modder bij slecht weer.

Het TT600 vind ik echt een afgang. Gewoon dezelfde motor met een ander/groter blok. Wijzig dan op zijn minst ook iets aan de looks. Al is het maar voor het idee.

Jammer een gemiste kans voor Truimph
 
Met de looks van de Daytona 600 was niks mis dus waarom veranderen? Daarbij hebben ze in Hickley niet de budgetten van hun Oosterse tegenspelers om ieder jaar van look te kunnen wisselen. Prima zet om de cilinderinhoud te verhogen.
 
Moet dit topic niet naar "Naked Bikes"?????.....Dacht het wel.
Slotje zou ook niet gek zijn: Het is een verschrikkelijk mooie motor, maar om er nou 3 topics over open te hebben staan lijkt me toch ietwat overtrokken.
 
Bron: MCN

All-new Speed Triple
These are the first official pictures of Triumph's all-new Speed Triple - exclusively released to motorcyclenews.com On top of the new look the 2005 Speed Triple uses a new 1050cc engine, has new radial front brakes, new five-spoke wheels, upside-down forks, LED taillight and a new instrument panel. It's expected to cost around £7650 in the UK.

(Afbeelding)
wordt wel een probleem om je vakantie tas ergens op vast te maken volgens mij!!
verder wel een gaaf ding :9 :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan