2005 VFR 1200? Gaat hij komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
1134491.jpeg


zit er niet echt op te wachten, maar is wel geinig...

Wacht eens, 190pk, V5... Hmmm...
 
dit stoppen ze nooit in een vfr.
deze motor is en blijft binnen het honda segment de sport-toerfiets en lijkt het mij ook geil als hier 190 pk ingestampt wordt...geloof het niet echt.

denk dat eerder de nieuwe blackbird wel eens een pak vermogen erbij zou kunnen krijgen....maar ben evengoed benieuwd wat voor 2005 er allemaal aan gaat komen.
 
Uncrashable?

geef maar aan mij, gaan we ff kijken of dat echt zo is :+
 
Een "vriendelijke" motor met 190 pk waarmee je niet kan crashen: Klinkt als de ideale lesmotor. ;)

Duidelijk een voorzichtige balanceer-act tussen een algemeen acceptabel imago uitdragen maar toch intussen met bravour de snelste / sterkste motor op de markt willen brengen. Typisch Honda, ongeveer zelfde aanpak toen ze met de eerste Blackbird uitkwamen.

Er zal ongetwijfeld wel een markt voor zijn...
 
190pk V5? Komt nix van in....van 110 naar 190pk? Maargoed als dat zo zal zijn heb je mega koppel. 1ste versnelling tot 90 omdat t een toerfiets is he, 2e tot 180, ff doortrekken, 3e tot 220, 4e tot 250, 5e tot 290 en 6e een lekkere overdrive..... :P Ik kan niet wachten!
 
maar VFR stond toch altijd voor V-Four...?...en dan een V5?

zag het trouwens ook al in de Motorrad staan...klein stukje...zag er wel anders uit..maargoed...
 
dit stoppen ze nooit in een vfr.
deze motor is en blijft binnen het honda segment de sport-toerfiets en lijkt het mij ook geil als hier 190 pk ingestampt wordt...geloof het niet echt.

denk dat eerder de nieuwe blackbird wel eens een pak vermogen erbij zou kunnen krijgen....maar ben evengoed benieuwd wat voor 2005 er allemaal aan gaat komen.

Misschien de Blackbird eruit en in plaats daarvan de VFR 1200 :? . En de VFR800 blijft gewoon in het assortiment.

Dat maakt het Honda assortiment overzichtelijker en de VFR heeft een goed imago. Dus wie weet. :]
 
Misschien de Blackbird eruit en in plaats daarvan de VFR 1200 :? . En de VFR800 blijft gewoon in het assortiment.

Dat maakt het Honda assortiment overzichtelijker en de VFR heeft een goed imago. Dus wie weet. :]

Heb je helemaal gelijk in en dat lijkt me niet eens zo'n slecht idee :X
 
190pk V5? Komt nix van in....van 110 naar 190pk? Maargoed als dat zo zal zijn heb je mega koppel. 1ste versnelling tot 90 omdat t een toerfiets is he, 2e tot 180, ff doortrekken, 3e tot 220, 4e tot 250, 5e tot 290 en 6e een lekkere overdrive..... :P Ik kan niet wachten!


Blackbird de sportieve toerfiets, 1e versnelling 110 km/h, 2e versnelling 210 km/h en toen ben ik maar gestopt met de waanzin. :+
 
Klinkt best lekker voor een toerfietsje :9

Vraag me alleen af welke doelgroep ze hier mee aan zouden willen boren, zonder de BB-markt onderuit te halen.
 
1134895.jpeg


Van MCN
VFR1200 revealed
Honda is to launch a 1200cc V5-engined replacement for the Blackbird. It will be packed full of anti-crash electronics and be capable of cracking 200mph.
Factory insiders say it will be on sale in 2006 and be blessed with the most powerful engine a road bike has ever used - making around 190bhp.
The bike - named the VFR1200 - will feature traction control and the latest development of Honda's combined braking alongside ABS.
Read the full story and see more pictures in the August 18 issue of MCN.

Dus volgens hun gaat de BB eruit. (Staat nog wel op de kuip)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan