2007 kleuren gsx-r600 en 750 ?

PieterGSXR

Die hard MF'er
16 sep 2003
278
0
Ziet er redelijk serius uit, er staat ook nog een donkerblauw/ zwarte 750 versie bij in die nieuwe folder.... Zou best kunnen
Wel wat vroeg om daar nu al mee op de proppen te komen?

boabea

Die hard MF'er
30 mrt 2006
577
0
38
Eeklo (Belgie)
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)

Didiot

MF veteraan
12 dec 2004
2.267
0
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)
Miniuitlaat? Ooit wel eens gekeken wat voor pot eronder hangt :X

Phatzak

MF veteraan
30 mrt 2005
4.722
0

Grtzzzzzzzz 8-)
Hej Belg, rot eens ff op :W :+

bathory

MF veteraan
30 apr 2004
3.640
0
boskoop

Grtzzzzzzzz 8-)
Alle merken?
Ik vind het erg mooi bij de Gixxers...
})
en als je dr geen reet an vin doeje dr een andere onder,als dat je enige
reden is om hem niet te kopen.
O ja,...als je onderuitgaat scheelt het schade... :+

Grtzz...