2007 kleuren gsx-r600 en 750 ?

SchnellSchnell

Die hard MF'er
12 apr 2004
453
0
op global suzuki staan 2 pdf-jes met kleuren van de 600 en 750 die ik niet ken.
Zijn het de 2007 kleuren ?
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/supersport/gsx-r750/99999-A0006-171.pdf (gsx-r 750)
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/supersport/gsx-r600/99999-A0111-171.pdf (gsx-r 600)

gsx750.jpg

gsx600.jpg


Die 750 is :9~
 
Ziet er redelijk serius uit, er staat ook nog een donkerblauw/ zwarte 750 versie bij in die nieuwe folder.... Zou best kunnen
Wel wat vroeg om daar nu al mee op de proppen te komen?
 
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)
 
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)

Miniuitlaat? Ooit wel eens gekeken wat voor pot eronder hangt :X
 
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)

Hej Belg, rot eens ff op :W :+
 
Wacht met veel genot hoe de Gixxer 1000 uit gaat zien en wat voor specs voor 2007.
 
twordt wel nen serieuzen trend bij alle merken van daar zo'n mini uitlaatje onder te steken.

Trekt echt nergens op,op nen moto moet nen gewone groten uitlaat,dan ziet ge tenminste dat nen moto is.

Is afschuwlijk vind ik die uitlaten,voor de rest nen schonen moto maar zou da noooit kopen gewoon om dienen uitlaat.

Grtzzzzzzzz 8-)

Alle merken?
Ik vind het erg mooi bij de Gixxers...
})
en als je dr geen reet an vin doeje dr een andere onder,als dat je enige
reden is om hem niet te kopen.
O ja,...als je onderuitgaat scheelt het schade... :+

Grtzz...
 
Terug
Bovenaan Onderaan