2007 KTM 690SM Ontgrenzen

Tousain070

Rookie
9 okt 2020
25
57
Den Haag
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een 690SM prestige. Door mijn a2 rijbewijs moest ik deze laten begrenzen. Dit heb ik laten doen bij goedhart, alleen wilden ze mij niet vertellen hoe ze dit precies hebben gedaan.

Nu wil ik de begrenzing er weer afhalen, ik kan er alleen niet achterkomen hoe dit in zijn werking treedt. Heeft iemand wellicht ideeën?

Tousain
 
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een 690SM prestige. Door mijn a2 rijbewijs moest ik deze laten begrenzen. Dit heb ik laten doen bij goedhart, alleen wilden ze mij niet vertellen hoe ze dit precies hebben gedaan.

Nu wil ik de begrenzing er weer afhalen, ik kan er alleen niet achterkomen hoe dit in zijn werking treedt. Heeft iemand wellicht ideeën?

Tousain
Lijkt me niet verstandig. Maar dat vind je zelf ook, gelukkig. Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst
 
Ik zou hem lekker begrensd laten, totdat je je volledig A hebt.
Vandaar dat ze je waarschijnlijk ook niet willen vertellen hoe die begrensd is.

Dit vind ik best wel matig. Hij is klant, het is zijn motor, het ding is op zijn verzoek begrensd, dan mag het bedrijf in kwestie best vertellen hoe de motor is begrensd en wat er moet gebeuren om de begrenzing te verwijderen.

Het al dan niet rijden zonder het juiste rijbewijs (A) is niet de verantwoordelijkheid van de motorzaak. Wanneer de begrenzing dmv software is gedaan en het alleen via de dealer kan worden terug gedraaid, dan is dat een prima antwoord. Maar het achter houden lijkt me niet juist.
 
Dit vind ik best wel matig. Hij is klant, het is zijn motor, het ding is op zijn verzoek begrensd, dan mag het bedrijf in kwestie best vertellen hoe de motor is begrensd en wat er moet gebeuren om de begrenzing te verwijderen.

Het al dan niet rijden zonder het juiste rijbewijs (A) is niet de verantwoordelijkheid van de motorzaak. Wanneer de begrenzing dmv software is gedaan en het alleen via de dealer kan worden terug gedraaid, dan is dat een prima antwoord. Maar het achter houden lijkt me niet juist.
Op het moment dat ze weten dat hij niet het juiste rijbewijs heeft en hem toch ontgrenzen...zijn ze dan niet medeverantwoordelijk?
Ik weet niet hoever de wet hierin gaat...
 
Dit vind ik best wel matig. Hij is klant, het is zijn motor, het ding is op zijn verzoek begrensd, dan mag het bedrijf in kwestie best vertellen hoe de motor is begrensd en wat er moet gebeuren om de begrenzing te verwijderen.

Het al dan niet rijden zonder het juiste rijbewijs (A) is niet de verantwoordelijkheid van de motorzaak. Wanneer de begrenzing dmv software is gedaan en het alleen via de dealer kan worden terug gedraaid, dan is dat een prima antwoord. Maar het achter houden lijkt me niet juist.
Hij is klant, zijn motor, verzoek ding te begrenzen, bedrijf netjes begrensd zoals gevraagd, klant netjes betaald => einde, alles correct afgehandeld
Hij is klant, zijn motor, verzoek om info hoe begrenzing te verwijderen, bedrijf deelt niet zomaar gratis info mee, klant hoeft niet te betalen => einde, alles netjes afgehandeld
Hij is klant, zijn motor, verzoek om begrenzing te verwijderen, bedrijf verwijdert begrenzing, klant betaald netjes =>einde, alles correct afgehandeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan