Zondag Baarzen??

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
331
Tilburg
Zijn er nog liefhebbers meer om zondag a.s. (9 maart) 's middags een rondje Baars te komen rijden? Volgens de voorspellingen is het wel goed weer. Ik zat zelf te denken aan een uur of 2, 3..... wie volgt?

What do we have so far:
(ik gooi ook de misschieners op dezelfde hoop omdat het eigenlijk van geen van allen echt zeker is.. als het regent zal de meesrderheid wel niet komen..)

- HetIsMij
- MrWheelies
- Yoo Willy
- Q-tjoeng
- ZXRene
- 013Gixxer
- Lambik
- CityBikeRacing
- Freeman
- Jedi
- Candy Lightning Mauske
- Dikky
- Hornikx
- Ninjabiker
- Ouzo
- Schrikkie!
- TLetje
- Pisang
- Yamaha FZR
- GSX-R 750
- Peter CBRXX
- HagaSan
(=22)

Nog een paar Niet-MF'ers maar van prikbord Motor.pagina.nl:
- GSXcRey ('91 GSXR 750)
- ZwijntjUHH ('90 FZR 600)
- Monstermir ('01 MonsterDark 600)
- Daytonaman ('02 MonsterDark 900)
- Asterix ('00 Kawa ZX6R, misschien)
(=5)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken...Kga zelf nog niet zo hard, maar dat mag ongetwijfeld de pret niet drukken.
 
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken...Kga zelf nog niet zo hard, maar dat mag ongetwijfeld de pret niet drukken.
idd, ieder rijdt zijn eigen tempo. Ik heb ook nog niet echt routine met "plat en hard" dit seizoen dus we houden het leuk (hoop ik).
 
schit familly verplichtingen kan ik dus niet komen
ik droom alweer van die gezellige zomeravondenden
achja volgende x beter mzzzllll and cya op de baars :}
 
Als het zonnetje genoeg doorkomt is het idd lekker weer!

full


Toen ik gisteren avond van de vliegbases afkwam was het vet mistig en mn hele zadel onder ice, maar hopelijk is dat Zaterdag nie het geval. Kkom misschien zondag ook wel ff langs.
 
Waarom altijd als ik al iets anders heb afgesproken...
mad.gif

Moet toch mn agenda s volzetten met andere dingen...
sad2.gif


Ik ga mn best doen...
 
Nou zal ik ook proberen er te zijn met mijn naked ZXR???

Ik beloof nix, eerst mijn net aangeschafte Öhlins schokdemper proberen te monteren!!!
 
Ik zal ook mijn best doen o van de partij te zijn en mijn camera weer mee te sjouwen.
Vorige keer kwam de politie langs...misschien een idee om eens een keer een andere hangplek af te spreken bij het rondje de Baars...
 
Ik zal ook mijn best doen o van de partij te zijn en mijn camera weer mee te sjouwen.
Vorige keer kwam de politie langs...misschien een idee om eens een keer een andere hangplek af te spreken bij het rondje de Baars...
Kan bijv. bij het CBR, maar ja dan zie je het rondje niet he.. laten we eerst ff verzamelen op de brug.
Bij het CBR achter is trouwens ook wel een leuke wheely-straight haha 8-) .
 
Zijn nieuwe Gixxers 750 daar ook welkom? Mijn XJ haalt groningen niet denk ik, sta ik vermoedelijk ergens tussen Apeldoorn en Zwolle met een uitgestookte koppeling haha...
Denk niet dat er veel mensen zijn die daarheen willen en OOK naar de Baars.. en anders kiezen ze maar! 8-) .

Ik hoef niet te kiezen hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan