2008 1000cc vergelijkinstest in almeria,Kawa zx 10 -r. NR 1

motormaf

Die hard MF'er
6 mrt 2004
346
0
De tijden zitten bijzonder dicht bij elkaar op het circuit van almeria,maar de kawa is toch de snelste :Y .jammer dat de de ducati 1098 niet mee doet in deze test ;(
Maar er zullen vast wel meer testen komen? :Y

Kawasaki zx10r NR 1 1.43.043 :}
Suzuki gsx-r 1000 NR 2 1.43.664 :?
Honda fireblade NR 3 1.43.801 :?
yamaha r1 NR 4 1.43.986 :9~
MV F4 DNF--------------------- :( .

zie video op http;www.motociclismo.es/ .

gr mf :W
 
Laatst bewerkt:
soooow, morgen allemaal naar de dealer en een zx 10r kopen |( |(

wat zeggen die tests nou allemaal op het circuit, bijna iedereen koopt een motor om op straat te rijden, jaaaaaa ik heb de snelste die gewonnen hebt op almeria of op welk circuit dan ook *O* maaruh ik durf/kan niet alle pk's gebruiken op de weg -O-

maar ik heb wel een pk-beest :] :]


;)
 
Wat was er gebeurd met de MV? Overleden?

Het zegt allemaal niets idd... Als die coureur per ongeluk een keer moest niezen, en daardoor even z'n concentratie verloor kan je al een halve seconde verliezen :z
 
Laatst bewerkt:
Was het maar waar, vrienden van mij , :N dan kon nog wat van ze leren :9

HAHAha :W
 
De tijden zitten bijzonder dicht bij elkaar op het circuit van almeria,maar de kawa is toch de snelste :Y .jammer dat de de ducati 1098 niet mee doet in deze test ;(
Maar er zullen vast wel meer testen komen? :Y

Kawasaki zx10r NR 1 1.43.043 :}
Suzuki gsx-r 1000 NR 2 1.43.664 :?
Honda fireblade NR 3 1.43.801 :?
yamaha r1 NR 4 1.43.986 :9~
MV F4 DNF--------------------- :( .

zie video op http;www.motociclismo.es/ .

gr mf :W

Met andere woorden, ze zijn eigenlijk allemaal even snel, hangt van de coureur af welke motor het "snelste" is... :W
 
De tijden zitten bijzonder dicht bij elkaar op het circuit van almeria,maar de kawa is toch de snelste :Y .jammer dat de de ducati 1098 niet mee doet in deze test ;(
Maar er zullen vast wel meer testen komen? :Y

Kawasaki zx10r NR 1 1.43.043 :}
Suzuki gsx-r 1000 NR 2 1.43.664 :?
Honda fireblade NR 3 1.43.801 :?
yamaha r1 NR 4 1.43.986 :9~
MV F4 DNF--------------------- :( .

zie video op http;www.motociclismo.es/ .

gr mf :W
Boeiend :z
 
Kan 'ie wel de snelste zijn maar geef 'm dan gelijk de titel van de lelijkste. Wat heb ik met verbijstering gekeken op de beurs in Utrecht.
 
Al zou ie 5 seconden langer over een rondje doen.....dit is de enige waar ik op gezien zou willen worden. 8-)

08yzfr1_blk_4_9f169c89.jpg



..... nou vooruit die suzuki ook nog wel. Maar de rest :N
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat dit een zinloze discussie is maar zijn er echt mensen die de Kawa mooi vinden?
 
Er zullen vast wel van die nieuwelingen zijn die vinden dat prachtig. Ik vraag me af wat er door hun hoofd ging in de fabriek toen ze de nieuwe zx10r maakten. Ik vind het persoonlijk ook onzin dat ze elk jaar weer met een nieuwe fiets aan komen zetten en beweren dat het zo n grote verbetering is, alsof de voorgangers slecht zijn. Ze hebben wat een hele mooie 2006 zx10r was helemaal verpest in 2008. Na zoiets te hebben gezien mogen ze in 2009 weer iets normaals uitbrengen.

Kwa lijnen vind ik dat de Ducati Desmosedici ver weg het mooist is. Terwijl ze in Japan steeds meer in de kappen blijven snijden, komen de mensen van de Ducati en maken echt een kunstwerk.
Ik denk dat de inspiratie in Japan een beetje zoek is. Of ze willen zo zeker zijn dat geen een motor op die van hun lijkt dat ze dan opeens hele lelijke dingen gaan maken.
Wat me wel opvalt is dat de moto gp machine van kawa echt een van de mooiste is van het veld.
Voor mij blijft de zx7r een plaatje.

Ik weet dat dit een zinloze discussie is maar zijn er echt mensen die de Kawa mooi vinden?
 
Zoals ik al zei.......zinloze discussie, ieder z'n meug.
full
 
Laatst bewerkt:
Kan 'ie wel de snelste zijn maar geef 'm dan gelijk de titel van de lelijkste. Wat heb ik met verbijstering gekeken op de beurs in Utrecht.

kan het niet meer met iemand eens zijn, hoe strak hebben die karatebandjes om de hoofden van die kleine japanse ontwerpertjes gezeten, man dat ding is lelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan