Na twee jaar trouwe dienst moet de GSA het veld ruimen voor een KTM. Hoewel het een heerlijke lobbes is was ik toch snel om na een proefrit. Ik heb de motor ongeveer 2 jaar zakelijk gereden. Even wat feiten:
Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: iets meer dan 70.000, kan nog wat oplopen
ABS
Wilbers WESA
alarm
topkopper (lelijk maar groot)
2 originele alu zijkoffers
Zumo 660 met lifetime maps
akropovic bochtenset met titanium demper
powercommander III
touratech goodies:
spoiler ruitje
toolbox
verhoogde handkappen
diverse beschermkapjes
100km geleden groot onderhoud waarbij ook de dynamoriem is gewisseld
gesyncht door Strokers
Pirelli scorpion trail 2 bandjes, ongeveer 50%
Dit is geen motor in perfecte staat; de vorige eigenaar had hem waarschijnlijk met weer en wind buiten staan, er is pekelschade. Dat gezegd hebbende is de technische staat van de motor gewoon goed. Ik heb begin dit jaar de vering vervangen voor Wilbers WESA. Ook is het rubber van de cardantunnel onlangs vervangen, het bovenste balhoofdlager een jaar terug evenals de oil seal van de cardanklok. De kleppendeksels waren aardig gecorrodeerd, deze heb ik zilver laten poedercoaten maar de kleur was verschikkelijk, dus daaroverheen zwart gespoten (hittebestendig)
Kortom: klaar voor vele onbezorgde kilometers.
Vraagprijs: 7.500,-
Ik heb ook nog een (onbegrensde) GS-911 en een mooi rood Borbro zadel wat echt geweldig veel meer comfort levert (in mijn ogen). Tegen meerprijs over te nemen.
Plaatje met Borbro
Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: iets meer dan 70.000, kan nog wat oplopen
ABS
Wilbers WESA
alarm
topkopper (lelijk maar groot)
2 originele alu zijkoffers
Zumo 660 met lifetime maps
akropovic bochtenset met titanium demper
powercommander III
touratech goodies:
spoiler ruitje
toolbox
verhoogde handkappen
diverse beschermkapjes
100km geleden groot onderhoud waarbij ook de dynamoriem is gewisseld
gesyncht door Strokers
Pirelli scorpion trail 2 bandjes, ongeveer 50%
Dit is geen motor in perfecte staat; de vorige eigenaar had hem waarschijnlijk met weer en wind buiten staan, er is pekelschade. Dat gezegd hebbende is de technische staat van de motor gewoon goed. Ik heb begin dit jaar de vering vervangen voor Wilbers WESA. Ook is het rubber van de cardantunnel onlangs vervangen, het bovenste balhoofdlager een jaar terug evenals de oil seal van de cardanklok. De kleppendeksels waren aardig gecorrodeerd, deze heb ik zilver laten poedercoaten maar de kleur was verschikkelijk, dus daaroverheen zwart gespoten (hittebestendig)
Kortom: klaar voor vele onbezorgde kilometers.
Vraagprijs: 7.500,-
Ik heb ook nog een (onbegrensde) GS-911 en een mooi rood Borbro zadel wat echt geweldig veel meer comfort levert (in mijn ogen). Tegen meerprijs over te nemen.
Plaatje met Borbro