2008 GSA

Status
Niet open voor verdere reacties.

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
8.405
2.905
IJmuiden
Na twee jaar trouwe dienst moet de GSA het veld ruimen voor een KTM. Hoewel het een heerlijke lobbes is was ik toch snel om na een proefrit. Ik heb de motor ongeveer 2 jaar zakelijk gereden. Even wat feiten:

Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: iets meer dan 70.000, kan nog wat oplopen
ABS
Wilbers WESA
alarm
topkopper (lelijk maar groot)
2 originele alu zijkoffers
Zumo 660 met lifetime maps
akropovic bochtenset met titanium demper
powercommander III
touratech goodies:
spoiler ruitje
toolbox
verhoogde handkappen
diverse beschermkapjes
100km geleden groot onderhoud waarbij ook de dynamoriem is gewisseld
gesyncht door Strokers
Pirelli scorpion trail 2 bandjes, ongeveer 50%

Dit is geen motor in perfecte staat; de vorige eigenaar had hem waarschijnlijk met weer en wind buiten staan, er is pekelschade. Dat gezegd hebbende is de technische staat van de motor gewoon goed. Ik heb begin dit jaar de vering vervangen voor Wilbers WESA. Ook is het rubber van de cardantunnel onlangs vervangen, het bovenste balhoofdlager een jaar terug evenals de oil seal van de cardanklok. De kleppendeksels waren aardig gecorrodeerd, deze heb ik zilver laten poedercoaten maar de kleur was verschikkelijk, dus daaroverheen zwart gespoten (hittebestendig)

Kortom: klaar voor vele onbezorgde kilometers.

Vraagprijs: 7.500,-

k7HZQcG.jpg

6Argxxy.jpg

sWFpuCh.jpg

4tRi9LG.jpg

xwuCJ6D.jpg

Uu0RDgh.jpg


Ik heb ook nog een (onbegrensde) GS-911 en een mooi rood Borbro zadel wat echt geweldig veel meer comfort levert (in mijn ogen). Tegen meerprijs over te nemen.

Plaatje met Borbro

2iYALnD.jpg
 
Mooie fiets, als ik er ooit geld voor zou hebben gehad..... in ieder geval nu een kick omhoog....
 
Prachtige fiets! Vreemd dat ie na een half jaar nog niet verkocht is.
Ben zelf in de markt voor een GSA, maar vrees dat dit boven budget ligt.
In ieder geval succes met de verkoop :t
 
thanks!

Ik heb hem ook niet echt veel onder de aandacht gebracht... binnenkort maar eens goed schoonmaken en dan op MP zetten. De prijs zit nog wel wat ruimte in, dus wellicht toch even kijken? :P
 
Inmiddels de cockpit wat opgeruimd en de remblokken voor vervangen, meteen de boel even netjes schoongemaakt natuurlijk

SEVIMpg.jpg


AhniLwj.jpg
 
Ok jammer. Ging mij met name om de borbro. Welke GS911 is het en wat zou je ervoor willen hebben?
 
Laatst bewerkt:
Dat is jammer. Ik ben op zoek naar de rode van Hex. Anders wellicht even op bmw GS forum aanbieden? Succes. Groeten, Dave.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan