2008 Kawasaki ZX6R instructeursfiets MSH

Ratel

Die hard MF'er
13 okt 2005
558
2
Numansdorp
Zeer netjes ingereden, 5.716 km gelopen

Instructeursfiets Motorsportschool Holland, uitsluitend gebruikt bij voorrijden op circuitdagen en bij eigen deelname aan circuitdagen.

Supernette fiets, standaard blok, absoluut nul-komma-nul schade.

Voorzien van:
  • Crashpads kuipwerk
  • Rear-bobbins/crashpads achterbrug
  • Powercommander
  • Slipperclutch
  • Door HK Suspension bewerkte voorvork
  • Ohlins TTX achterschokdemper, volledig instelbaar, high-low speed, duurste uitvoering!
  • Ohlins stuurdemper
  • Voorband Pirelli SC 2 nieuw (2 sessies van 20 minuten gebruikt), achterband is op
  • Twee circuitdagen geleden voorzien van verse vloeistoffen (remmen, olie)
  • Slijtagedelen (remmen, ketting, tandwielen) allemaal oké
  • Instructieboekjes en extra sleutels meegeleverd

Geen kenteken, wel aankoopnota Kawasaki NL.
Kan evt. met BTW factuur geleverd worden.

Prijsje... rond de 7.800,-
full
 
omdat het zo'n mooi stuurdemprtje is dan nog eentje.
Onderdelen worden trouwens niet los verkocht.
Er is nog wel een originele nieuwe achterschokdemper bij en wat los spul zoals hendeltjes.
full
 
Duurrrrrr :P Wel nette fiets trouwen ;)

Ach joh, maar als ik 5 euro had gezegd had er ook wel iemand "duuurrrrrr"geroepen. Wie serieus interesse en wél :Y centen heeft kan uiteraard gewoon in gesprek gaan over wat voor hem of haar een goede deal zou zijn....
 
Ach joh, maar als ik 5 euro had gezegd had er ook wel iemand "duuurrrrrr"geroepen. Wie serieus interesse en wél :Y centen heeft kan uiteraard gewoon in gesprek gaan over wat voor hem of haar een goede deal zou zijn....

Rij je morgen ook op Assen? Ken nog wel iemand die net zn 09 kawa stuk heeft gemaakt, misschien heeft hij wel belang :P Ene Daniel V :X
 
Rij je morgen ook op Assen? Ken nog wel iemand die net zn 09 kawa stuk heeft gemaakt, misschien heeft hij wel belang :P Ene Daniel V :X

Da's sowieso vervelend '( maar wat bijna net zo vervelend is, is dat ik dit jaar naar ik verwacht niet meer rij, drukdrukdruk. Dus morgen niet op Assen. Laat hem evt. maar contact leggen, ff praten kost nix. Veel plezier morgen in elk geval! :Y :Y :Y
 
Mooie fiets btw.

het is dat het ontbreekt aan ruimte in de schuur en portemonnee :P

scheelt weer, hoef ik niets thuis uit te leggen _O-
 
Inderdaad erg aan de prijs :Y

Voor de rest :9~~

Lekker makkelijk.... Alleen maar 'te duur' roepen.... Laat iemand mét interesse maar gewoon eens een reëel voorstelletje of ideetje over een acceptabele prijs doen dan. Praten we daar gewoon mee verder.... *O*
 
Mooie fiets btw.

het is dat het ontbreekt aan ruimte in de schuur en portemonnee :P

scheelt weer, hoef ik niets thuis uit te leggen _O-

Ruimte in je portemonnee kan ik je wel mee helpen: gewoon deze fiets kopen, heb je gelijk weer meer ruimte..... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan