kowalski
MF veteraan
- 5 jun 2006
- 1.258
- 1
Dat zal dan inderdaad wel een mooie Stage III zijn geweest. Ik vond hem in de stad - en dat geldt dan ook voor de files - enorm gevoelig aan het gas (aan-uit) en dus rukkerig in de ketting. Pas boven de 2500 à 3000rpm werd het controleerbaar. De standaard en Stage I schijnen veel prettiger te rijden - zeker met een RapidBike of PowerCommander - in de lage toeren en de Stage II ook nog wel met RB of PC gecombineerd. Aangezien het voor mij een woon-werkmachine is (90% van de kilometers), heb ik nogal wat stad- en filekilometers. Dan wil je een machine die normaal op je gas reageert en geen aan-uit-effect. Dan maar wat minder koppel... Eerst maar weer eens verder sparenmt-01 is inderdaad ziek
iemand die ik ken op de tesbank had 165 achterwiel nm's, en dat ging bijna niet onder de 150nm doorheen zijn hele toerengebied (buiten naar het einde toe)
edit:
http://www.wirehead.be/assets/bike/mt01_dyno_large.png
Greetz, kowalski.