2011 Yamaha MT-03 660cc | A2 motor

AniThing

MF'er
25 jun 2016
128
25
Eindhoven
Bij deze bied ik mijn Yamaha MT-03 uit 2011 te koop aan, omdat ik over wil stappen op iets zwaarders. Ik heb er dik 2 jaar veel plezier van gehad en de motor is altijd goed onderhouden. De complete onderhoudshistorie is dan ook bekend en op papier. Slijtdelen zijn nog goed, vorige week zijn de stofringen en voorvorkkeerringen + voorvorkolie vervangen. Enkel de voorband zal na aankomend seizoen aan vervanging toe zijn. Tevens zit er wat lakschade van de vorige eigenaar op de achterbrug, dit komt door gebruik van een hogedrukreiniger.
Beide sleutels + rode masterkey aanwezig. Motor heeft altijd binnen gestaan en er is enkel gereden wanneer er geen pekel op de weg lag.

Om iets meer trekkracht te hebben is het voorste tandwiel vervangen door een exemplaar met 14 tanden in plaats van 15. Tevens is de welbekende KevMod O2-controller gemonteerd. Dit zorgt voor een verminderd aan-uit effect, wat deze motor ervaart bij een bepaald toerental.

KM-stand 41.469 km
Motortype Viertakt, ééncilinder, vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud 660cc
Versnellingen 5
Vermogen/koppel 35kW (47,6pk)
Gewicht 192,4kg rijklaar
Tankinhoud 15 liter
Verbruik +/- 1 op 20-21
Topsnelheid +/- 173 km/u
Rijbewijs A2, A

Vraagprijs: €3290

Leuk weetje: De vorige 2 eigenaren waren beide MF-leden.
Te bezichtigen in Haelen, Limburg

 
Laatst bewerkt:
Foto's zijn niet zichtbaar. Misschien handig om te weten. Verkoopt sneller als er beeld is.

Succes met de verkoop.
 
Hier de vorige eigenaar. Ik ben de eikel die per ongeluk met een hogedrukreiniger de achterbrug beschadig heeft8)7
Erg leuke motor, en in de mooiste kleur! Zou hem bijna zelf weer willen kopen.
20161108_094931.jpg

Zo is hij bij mij weggegaan, alweer bijna 2jaar geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan