2012 bmw maxi scooter

Ligt er aan wat het overige verkeer doet, er zijn namelijk best veel autos die 0 tot 130 sneller doen. Ik heb een ampera-e en die zou ik met de bmw niet aan kunnen.

Tis vooral met ruimtes vooraan zoeken bij invoegen en ritsen dat de scooter wel eens wat trager is dan wenselijk. Maar nu ken ik m beter en weet ik beter wanneer ik gewoon geduldig achteraan aansluit
 
Heb net wat sprintjes gedaan met ASC uit. Hij voelt wat direkter en vooral vanaf stilstand wil die erg graag van zn plek. Wel een merkbaar verschil als je het mij vraagt.
 
Ligt er aan wat het overige verkeer doet, er zijn namelijk best veel autos die 0 tot 130 sneller doen. Ik heb een ampera-e en die zou ik met de bmw niet aan kunnen.

Ja een ampera-e....daarmee heb ik er 3 x een Porsche mee uitgereden. Dat ding is n kanon :)

Rij nu Kia E Soul...iets minder fel maar serieus grotere actieradius.
 
Heb net wat sprintjes gedaan met ASC uit. Hij voelt wat direkter en vooral vanaf stilstand wil die erg graag van zn plek. Wel een merkbaar verschil als je het mij vraagt.
Leuk toch...dat extra vermogen...nou ja...gewoon je volledige pk's en maximaal koppel kunnen gebruiken. Bij slecht weer wel ASC gebruiken hoor.

De GT is een krachtige Maxi Motorscooter met zijn exclusieve, innovatieve gestroomlijnde silhouet. Snel in de stad en provinciaal en relaxed, comfortabel op de snelweg.
Be proud to be a BMW C650 GT rider :]
 
Voor degene die zelf de bougies willen vervangen

C600Sport (Denk ook voor de C650Sport)
1.png
2.png
3.png
4.png
5.png
6.png
7.png
8.png
9.png
10.png
11.png
12.png
 
Als je het onderhoud zelf doet, vervang je ze dan gelijk met een grote beurt, als de kappen er dan toch vanaf zijn, pak je gelijk alles mee :P
 
Vandaag op de rijksweg stopte de motor spontaan de ontsteking. Op de vluchtstrook ging de motor wel rond op de startmotor, maar sloeg niet aan. Na een minuutje of 3 nog eens een poging nadat de verwarmingen waren afgezet. Nu sloeg hij weer direct aan en draaide de rest van de dag weer zonder problemen.

Dus ergens zit er iets elektrisch niet helemaal betrouwbaar.

Dan het geluid uit de koppeling, wordt er ook niet minder op. Dus dat zal binnenkort toch eens een aftermarket model gaan worden.

Als je bij BMW over geluid begint dat uit de regio koppeling lijkt te komen dan weten ze van niets, hebben ze ook totaal geen idee wat voor geluiden het zouden kunnen zijn en als je op het moment met een monteur erbij even niet het geluid op kan wekken dan loopt het gesprek al snel dood.

Mooie is dat op internet al vaker dat koppelinggeluid besproken is, door de jaren heen. Dus bij BMW weten ze heus wel een beetje waar je het over hebt.

Edit : Inmiddels erkent BMW het wel, echter blijft het bij een produkteigenschap.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat voor kleppensysteem de c650gt motor gebruikt? Zelfstellend vermoed ik.
Vulplaatjes ofte wel Shims. Maar de klepspeling hoeft maar een keer in de 20.000km gecontroleerd te worden,dus dat valt dan weer mee. Er zijn ook scooters waabij de klepspeling een keer in de 40.000km gecontroleerd hoeven te worden.

Groeten.
 
@ eip

Thanks, mijn motor lijkt sinds onderhoud wat meer bijgeluid te maken, ik dacht wellicht hydr.kleppenstoters, maar dat valt dan af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan