Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
0ver de 180, toch niet in de stad?......Ik rij vrijwel altijd stad,1 op 20 Max
Heb hem wel verscheidene keren al over de 180 km/pu gehadBekijk bijlage 1490077
Hele mooie scoot in perfecte kleur RickIk rij vrijwel altijd stad,1 op 20 Max
Heb hem wel verscheidene keren al over de 180 km/pu gehadBekijk bijlage 1490077
Waarom zou je aan de bougies willen geraken?Goedenavond iedereen, Mijn naam is Chico en heb sinds een maand een bmw c650 gt 2013. Ik ben al langer op de forum maar daarvoor met een Sym maxsym 400, die ik heb geruild met opleg bij een motor dealer. Ik heb een vraagje, langs waar geraak ik aan de bougies ? is dat veel werk ?
Mvg Chico
omdat ik mijn tank heb leeg gereden op de autosnelweg terwijl er geen lampje brande van benzine en ik 3 volle streepjes had. Sindsdien getankt geen probleem rijd goed en normaal. Een week niet gereden, gisteren stationair laten draaien op zijn middenpoot, wat met de gas gespeelt en als ik snel gas geef houd de motor in. Als ik zeer traag gas geef gaat die wel normaal. Nu heb ik er injector reiniger erin gedaan. Wat laten draaien gaat precies iets beter na 10 min met de gas te spelen. Nu ga ik morgen nog eens proberen dan heeft die product goed getrokken. Dus wou ik de bougies eens nakijken en desnoods vervangen. Daarom mijn vraag.Waarom zou je aan de bougies willen geraken?
Was je tank dan wel leeg?omdat ik mijn tank heb leeg gereden op de autosnelweg terwijl er geen lampje brandde van benzine en ik 3 volle streepjes had.
(...)
Ah ja, want zodra ik benzine erin heb gedaan starte die van de eerste keer en ben ik naar huis gereden zonder problemen.Was je tank dan wel leeg?
Maar je brandstofmeter gaf wel 3 streepjes. Of is die echt defect?Ah ja, want zodra ik benzine erin heb gedaan starte die van de eerste keer en ben ik naar huis gereden zonder problemen.
Ik denk niet dat het de ontluchting is want ik heb de moto getest met de benzinedop open. Had er ook aan gedacht. Maar ben net terug van mijn garage, en heb nog eens getest, was soms wel beter in het begin goed laten warm draaien en wat met de gas gespeelt en afgezet om wat te laten koelen. In passant heb ik mijn motor olie beetje bijgevuld + de koelwater. De rest van olieen was ok. Daarna terug gestart en de motor bij snel open draaien ging al een stuk beter, kon terug op hoge toeren draaien. Het spul zal zijn werk aan het doen zijn. Zal wel beter zijn als ik er eens goed mee zal gaan rijden een paar honderd km. Dan zal alles wel proper zijn vermoed ik. De reden dat ik de laatste week niet kan rijden is dat ik wat last heb van mijn rug daarmee. PS: Toens ik vol heb getankt gaaf mijn benzinemeter wel vol aan. Zal ook vuil in zitten zekers ?...lolMaar je brandstofmeter gaf wel 3 streepjes. Of is die echt defect?
Zou het kunnen dat er wat mis is met de ontluchting van je tank?
Tja elk merk heeft zo zijn problemen zekers ? Maar nu weet ik nog niet hoe ik aan de bougies geraak, en er zou nog ergens een benzinefilter moeten zijn ? maar kan het nergens vinden op het net. Zal mij een shopmanual moeten kopen vrees ik. Ik heb geen zin om al mijn plastic af te vijzen om het te zoeken natuurlijk. Mijn gezondheid is niet meer zoals het was. grtzzzProbleem met de benzinemeter is hier al eens ter sprake gekomen, ik heb er zelf 1 x mee te maken gehad nadat ik de tank vol had gegooid gaf de meter 3 streepjes minder aan,stukje gereden, contact af en weer aan en de meter gaf weer vol aan... Sindsdien niet meer meegemaakt.... Oplossing? Wie het weet mag het zeggen....
Vriendelijk bedankt Marquino, ik heb die site ook in mijn favorieten staan, is goed voor onderdelen enz...maar is niet een full workshop manual natuurlijk. Ik heb al een dvd op ebay besteld.RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog
Op deze site staan wel wat afbeeldingen, mss heb je er wat aan....
Kwam per toeval op dit topic, en herken wat je zegt over het inhouden/stotteren op de middenbok bij vol gas. Ik heb zelf een Xmax 300, en die doet dat ook. Bij mij is het de traction control, bij BMW heet het stability control geloof ik. Probeer dat eens uit te schakelen, en probeer dan nog eens gas te geven als hij op de bok staat. Zou zomaar een gevalletje “its not a bug, it’s a feature” kunnen zijn.Tja elk merk heeft zo zijn problemen zekers ? Maar nu weet ik nog niet hoe ik aan de bougies geraak, en er zou nog ergens een benzinefilter moeten zijn ? maar kan het nergens vinden op het net. Zal mij een shopmanual moeten kopen vrees ik. Ik heb geen zin om al mijn plastic af te vijzen om het te zoeken natuurlijk. Mijn gezondheid is niet meer zoals het was. grtzzz
Kwam per toeval op dit topic, en herken wat je zegt over het inhouden/stotteren op de middenbok bij vol gas. Ik heb zelf een Xmax 300, en die doet dat ook. Bij mij is het de traction control, bij BMW heet het stability control geloof ik. Probeer dat eens uit te schakelen, en probeer dan nog eens gas te geven als hij op de bok staat. Zou zomaar een gevalletje “its not a bug, it’s a feature” kunnen zijn.
na de eerste 150km op de 2019/20 C650GT black
lekker comfi, erg windgevoelig - met name met topkoffer, stevig verbruik voor alsnog een overdreven kalme rijstijl - precies 5.0L/100km nu.
zwaar - al lopend parkeren is opletten geblazen, bokstandaard werkt erg goed en makkelijk.
Een fullsize systeemhelm past niet zomaar onder het zadel, dat is echt tricky.
2 van dit soort helmen gaat al helemaal niet.
Dodehoek detectie is leuk en toch zeker niet overbodig.
Smartphonehouder van bmw huist maximaal 5inch (15cm lengte) en werkt met microUSB, dit raakt toch wel aardig verouderd.
De binnentas voor de 35L topkoffer is niet mee leverbaar volgend dealer, dat is ook wel jammer.
Motorprestatie is gewoon prima voor het type fiets.
Geluid zoals bekend goed aanwezig.
Alarmsysteem ook prima, gaat niet zomaar bij wat kleine bewegingen af.
windscherm weigerde al dienst tijdens de eerste rit naar huis, dit wordt spoedig hersteld.