2012 bmw maxi scooter

Vox

MF veteraan
13 apr 2007
4.165
0
Echter, de scooterrijder is meer een practisch ingestelde mens die niet veel aan liflafjes voor zijn rijwiel uitgeeft, in tegenstelling tot de gadgetfreaks die de meeste motorrijders zijn.
Dat zou dus wel eens flink kunnen tegenvallen voor de dealers....
Je slaat de spijker op z'n kop ;)

7 mrt 2009
2.687
0
www.scribd.com
ach....dat is interessant....heb ook nog geen foto gezien met de koffers open.

Maar ik heb toch mijn twijfels....heb nog eens verschillende detailsfoto's bekeken en denk
toch dat dit enkel zijpanelen zijn die niet open kunnen.
Hopelijk ben ik mis.
Persoonlijke smaak....die topkoffer......bwaaaaaaaa....afschuwelijk.
Nee, ik heb het mis.

BMW heeft best veel gedetailleerd (beeld)materiaal vrijgegeven en daar ontbreekt het openen van de zijpanelen.

Nu vermoed ik dat de extra opslagcapaciteit aan de achterzijde (zijpanelen) van binnenuit is aan weerszijde van de (achterste) helm.

Je link naar de BMW Media site heeft ook videomateriaal een 1 daarvan wordt GT onder de loep genomen.

Voor wie dit nog niet heeft gezien, zie hier (4de film)

Laatst bewerkt:

ferry34

MF veteraan
15 apr 2011
3.273
1
50
Amersfoort
dacht zelf heel even dat deze panelen naar buiten geduwt konden worden en zo een bergruimte te creeëren.
Bij geen gebruik deze weer in te duwen zodat ze plat worden.

Misschien is het een dom idee en niet uitvoerbaar.

mad masc

MF veteraan
29 apr 2006
1.001
0
48
Katwijk aan zee
Doe ik ook :+

Zo'n TRX configuratie in een Tmax had niet erg geweest, zou ie wat zwaarder geluid gehad hebben.

Ik vind de zwarte uitvoering van de BMW scooter echt wel mooi, ook dat zilvergrijs erbij.
Maar ik merk wel dat je er niet echt goed zichbaar mee bent.
Nou rij ik wel met een fluor-jack,maar nu de winter aanbreekt vind ik mijn zwarte pakje toch wel warmer.En past qua styling en kleur ook iets beter.

zzz

MF veteraan
22 mrt 2007
1.845
0
53
Velp
Ja erg mooi .
Lijkt eigenlijk nauwelijks nog op een scooter, vooral de C650GT lijkt 'gewoon' op een modern vormgegeven toerbuffel.
Verleidelijk moet ik zeggen :)

gls450

MF veteraan
29 feb 2008
2.511
0
44
lint bij antwerpen
Met die veel te grote kuip kan je makkelijk tegen 180 met een jethelmpje ongestoord
op de snelwegen snorren terwijl de rest aan hun stuur hangt... ;-))
Absoluut waar... Maar waar iemand met zijn jethelmpje tegen die snelheid over de asfalt gaat tov iemand met zen integraal.... Maar dit is wat off-topic...

Grtz
Tom

Ps; Ik vind ze toch mooi (de r-serie en de scoots/ De k's wat minder)