2012 bmw maxi scooter

Hij zal rond t bedrag van n t max zitten en waarschijnlijk iets daarboven. Lijkt me niet onlogisch toch?

Ikzelf zou waarschijnlijk voor n t-max gaan, maar heb beide nog niet in t echt gezien.
 
Ik val van m'n stoel van die prijs!
De T-max 2012 kost € 2000 minder.
Voor € 4000 minder heb je nog altijd een Integra scooter met 700 cc!
Een nieuwe SW-T400 (ook een 2 cilinder blok in het frame) kost € 6000 minder.
Bovendien, voor de helft heb je een Honda NC700s of x, leverbaar met automaat en standaard bagageruimte.


overjarige gp800 kost minder dan 9000 euro in nl.
 
verschil in uiterlijk tussen een overjarige en de nieuwe GP800 is erg groot lijkt me? :)

dat is helamaal niet groot nee het uiterlijk is precies hetzelfde.
jij bent in de wat met de aprilia850. ik begrijp je verwaring.
de gp800 zijn van alle jaren hetzelfe qua uiterlijk en krachtbron.
dus daarmee verdedig je het prijs verschil van een gp800 2011 of 2012 niet tegen over die van 2009 of 2008 die dan 2000 euro goedkoper zijn.
 
Laatst bewerkt:
jaja die aprilia is inderdaad een suk mooier dan de gillera gp800.
ik ben benieuwd of die aprillia ook beter rijd dan de gillera.
want ze hebben hem motoriche een klein beetje gekietelt.
de gillera blijft overigens ook gewoon onder eigen naam verder gaan in 2012 en daar blijft dus het prijs verschil gewoon 2000 euro tegenover zijn overjarige moddellen.
en aangezien daar geen verschillen in zit kun je als je er een overweegt net zo goed voor de overjairge gaan.
dit geld trouwens ook voor de aprillia mana.
 
jaja die aprilia is inderdaad een suk mooier dan de gillera gp800.
ik ben benieuwd of die aprillia ook beter rijd dan de gillera.
want ze hebben hem motoriche een klein beetje gekietelt.
de gillera blijft overigens ook gewoon onder eigen naam verder gaan in 2012 en daar blijft dus het prijs verschil gewoon 2000 euro tegenover zijn overjarige moddellen.
en aangezien daar geen verschillen in zit kun je als je er een overweegt net zo goed voor de overjairge gaan.
dit geld trouwens ook voor de aprillia mana.
Meen dat de GP800 2012 ook de nieuwere tech snufjes krijgt en als ik mij niet vergis behoud van de elektrisch verstelbare scherm, de SRV850 heeft dit niet.
 
Meen dat de GP800 2012 ook de nieuwere tech snufjes krijgt en als ik mij niet vergis behoud van de elektrisch verstelbare scherm, de SRV850 heeft dit niet.


ok bedankt ik had dit nog niet opgevangen dat hij dezelfde onderhuidse veranderingen mee zou krijgen als de aprilia naar mijn weten zou de gp onverandert blijven.
 
ok bedankt ik had dit nog niet opgevangen dat hij dezelfde onderhuidse veranderingen mee zou krijgen als de aprilia naar mijn weten zou de gp onverandert blijven.

Op Motoblog.it wordt over de GP800 min/meer het volgende vermeld;



De Gilera GP800 nu nog sportiever, uitgerust met een 90 ° V-twin watergekoelde motor, met elektronische brandstofinjectie, vier kleppen per cilinder en dubbele ontsteking. De motor heeft een cilinderinhoud van 839,3 cc. Dankzij een nieuwe optimalisatie van het motormanagement systeem, nu een maximum vermogen van 55,9 kW (76,0 pk) bij 7.750 r / min en een maximum koppel van 76,5 Nm (7,8 kgm) bij 6.000 tpm / minuut.
In de prijslijst van dit jaar is de prijs 9630 Euro inclusief BTW (Italie).






Oeps, trek dit in, gaat niet over de GP, maar voortbordurend op de GP (sorry :$ )
 
Laatst bewerkt:
klopt dit wel dan??
Dit staat namelijk in die link

BMW heeft in Duitsland de prijzen voor de nieuwe maxi-scooters aangekondigd. De adviesprijs is daar € 11.100,- voor de BMW C600 Sport en € 11.450, - voor de BMW C650GT. Als we kijken naar de prijsverschillen tussen Duitsland en Nederland komt er bij een motorfiets in deze prijsklasse nog 1500 euro bij, deels door de BPM. Zo kost een BMW R1200R in Duitsland 11.850,- en bij ons 13.250,-. Hierdoor zou de Nederlandse prijs voor deze motorscooters ron de € 12.500 en € 13.000 euro kunnen gaan liggen. Zoals verwacht liggen deze prijzen relatief hoog, de concurrentie als de nieuwe Yamaha TMAX530 kost € 11.499,-.

Als die in duitsland al 11.100 kost, dan wordt die hier toch wel een stuk duurder? BPM?
Dan zou die 12.600 kosten en dat ligt al dichter bij de 13.000 die werd gedacht door een bmw dealer.
 
Laatst bewerkt:
prijzen zijn officieel van BMW NL, boeit niet wat Duitsland rekent, nog geen 12.000 euro en er staat er 1 voor de deur...
 
Fabrikanten kijken per land wat de uiteindelijke prijs zal zijn en passen daar hun prijzen vaak op aan zonder dat er een te groot verschil in prijs onderling zal ontstaan...

Zo kan het zijn dat ie aan de Duitse importeur voor 9000 Euro word aangeboden en aan de Nederlandse voor 8000 Euro om zo de bpm de "ruimte" te geven en toch de scooter voor een redelijke prijs aan te kunnen bieden hier...

Zelfde gebeurt met auto's bijvoorbeeld, prijzen voor een importeur in Duitsland en Belgie liggen vaak net iets anders...
 
Ach ja, maken ze de verkoopprijzen wat goedkoper, en dan de onderhoudskosten wat duurder.
Gaat het weer gelijk op.
Als het produkt eerst maar verkocht is, dan komt het onderhoud vanzelf wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan