2012 bmw maxi scooter

Mooi hoor, het zal aan de prijs liggen, maar volgens mij is dit wat de nieuwe t max had moeten zijn.
Deze weegt alleen wel 250 kg.
 
Voor de "Loud pipes save lives" believers heeft Akra al een pijpje klaar liggen

BMWscooter_31.jpg


Meer foto's op de site van Motoblog.it
 
Nou, ik moet zeggen dat ik het een geslaagde fiets vind, en wat betreft de power? 100 pk/L is beter als wat ze met de nieuwe T-max doen, gemiste kans voor Yamaha.
Tmax was een soort trendsetter, maar nu wordt ie aan alle kanten voorbij gefietst.
 
de touring heeft veel weg van de rt 1200 ala 1150.
de sport uitvoering zien de koplampen er vanuit opzij gezien er erg aprilla achtig uit.
hoe dan ook ik vind ze beiden zeer geslaagd.
belangerijkste vraag is natuurlijk wat voor gewicht en prijzen en draaicirkel horen er bij deze scooters.
en natuurlijk het verbruik tank inhoud en acceleratie s?
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik moet zeggen dat ik het een geslaagde fiets vind, en wat betreft de power? 100 pk/L is beter als wat ze met de nieuwe T-max doen, gemiste kans voor Yamaha.
Tmax was een soort trendsetter, maar nu wordt ie aan alle kanten voorbij gefietst.


hoe kom je nu aan 100pk.
hij is 60 pk en 66 nm
 
Aantal pk 's per liter boeit mij niet zo....de looks van de t max zijn doorslaggevend

Ik zit naar de foto 's te kijken...als ze die blauwe sportuitvoering in t zwart zouden doen, zou die veel mooier ogen.
 
Laatst bewerkt:
uit goeie bron vernomen :

in april 2012 in de toonzaal bij de dealers
 
Inderdaad 100 pk/l.(92 eigenlijk, want 650cc....)

Persoonlijk vind ik de looks van de T-max 2012 erg goed geslaagd. Ik vind 'm nog wat beter in balans als bij de BMW, al vind ik de BMW wel erg mooi.
Het gaat mij er om dat ze volgens mij wel wat meer power uit die 530 cc van de nieuwe T-max hadden kunnen halen.
Als ik nu mijn T-max zou mogen inruilen op een scooter zou ik voor de BMW gaan.
Mits de prijs niet teveel boven die van de T-max ligt.....

Misschien wordt het tijd voor een model boven de T-max; T-maxRR ofzo, met 800 CC en 80pk.210kg....
De BMW wordt tenslotte ook met verschillende motoren op de markt gezet.
 
Laatst bewerkt:
In de press kit staat: 0-100 7,1 sec.
Dat is langzamer dan een tmax met J Costa vario!
Top speed is gelijk: 170

https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/download.html?textId=148492&textAttachmentId=180203
 
Laatst bewerkt:
Als die bmw niet rap in andere (lees: mooiere) kleuren komt èn met n aantrekkelijk prijskaartje, zullen alleen bmw fanboys deze scooter kopen.
Anderen gaan voor de nieuwe yamaha of aprilia
 
de touring heeft veel weg van de rt 1200 ala 1150.
de sport uitvoering zien de koplampen er vanuit opzij gezien er erg aprilla achtig uit.
hoe dan ook ik vind ze beiden zeer geslaagd.
belangerijkste vraag is natuurlijk wat voor gewicht en prijzen en draaicirkel horen er bij deze scooters.
en natuurlijk het verbruik tank inhoud en acceleratie s?
Verbruik is volgens BMW slechter dan bijvoorbeeld de F800GS, 4.8l per 100km bij 100km/u.

Die eindaandrijving in oliebad + swingarm, waarom zien we dat niet meer? De voordelen van een ketting + lange levensduur zonder elke keer smeren, alles mooi in 1 pakket geintegreerd, dat lijkt mij eigelijk een prima alternatief voor de cardan..
 
BMW is toch dat merk dat nog altijd de meest verkochte tweewielers levert.
T-Max leverbaar en wit, zwart en 2 kleuren grijs.

Iets objectiever mag best :Y
 
Ik denk dat er toch zeker BMW rijders zijn die zitten te wachten op een scooter van hun eigen merk. Het is voor een merk altijd een uitdaging om mensen van andere merken naar hun toe te halen. De T-max is van het begin van zijn introductie in een grote variateit aan kleuren verkrijgbaar geweest.Laat BMW de scooter in matzwart en alu/carbon delen leveren, en misschien krijgen ze dan nog wel wat Tmax rijders over de streep....
 
Laatst bewerkt:
Ja zoiets :9~ hmmmmmm kunnen we niet gezamelijk een bank beroven ofzo...... is eens wat anders als een scooter tocht, ofwel, die volgt vanzelf als we de bank uitkomen O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan