FZR 600 '89 900 €

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferdyvw

Rookie
15 okt 2007
18
0
Bij deze te koop, een nederlandse FZR 600 uit '89.

+/- 45.000km op de teller.

Motor loopt goed, maar heeft wat bijgeluiden, onbekend wat het precies is, en heeft ook geen invloed op rijgedrag en prestaties. Hij gebruikt nagenoeg geen olie. Er ligt een carbonkleurige Remus uitlaat onder.

De kont is aangepast, waardoor hij wat spitser en hoger oogt, door het geknutsel zit hier een klein scheurtje in. De rest van de kappen zijn allemaal orgineel en onbeschadigd.

Banden zijn goed, de rest van de slijtonderdelen ook. Al met al nette motor.

Was mijn eerste motor, veel plezier van gehad maar doordat ik veel km's maak (woon-werk) zoek ik toch iets meer een toer motor.

121899911_6_OT48.jpeg


111376126_6_LNfZ.jpeg



Staat te koop in Rotterdam, 900€ vraagprijs
 
Mailen mag trouwens ook ; fervw@hotmail.com ik check deze meerdere keren op een dag...
 
Ik heb er met een ervaren sleutelaar naar gekeken/geluisterd en we zijn er niet echt uitgekomen wat het nu kan zijn. Wat zaken open halen zou heel goed meer duidelijkheid kunnen verschaffen, maar dit laat ik graag aan een volgende eigenaar over....mijn vermoeden gaat uit naar een lager bij de koppeling, alhoewel de koppeling nog perfect functioneerd.

Het is een soort resonerend geluid, vanuit de rechterkant (onder) van de fiets.

Een andere foto zal ik binnenkort maken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een FZR van hetzelfde bouwjaar, ook gekocht met een bijgeluidje uit de motor. Ik hoor het alleen wanneer hij stationair loopt en het lijkt ook geen enkele invloed te hebben op de prestaties. Na duizenden kilometers is het niet erger/minder erg geworden. Zou me er niet te druk om maken dus!
 
Ik heb een FZR van hetzelfde bouwjaar, ook gekocht met een bijgeluidje uit de motor. Ik hoor het alleen wanneer hij stationair loopt en het lijkt ook geen enkele invloed te hebben op de prestaties. Na duizenden kilometers is het niet erger/minder erg geworden. Zou me er niet te druk om maken dus!


Ja dat is bij deze ook...ben er zojuist mee van rotterdam naar utrecht gereden...hij loopt als een zonnetje....ín het zonnetje ;)
 
Mooie motor, mooie uitlaat! Jammer van het bijgeluid, zal wel de nodige kopers afschrikken. Ziet er netjes uit, succes met verkoop!
 
Mooie motor, mooie uitlaat! Jammer van het bijgeluid, zal wel de nodige kopers afschrikken. Ziet er netjes uit, succes met verkoop!

Sja, ik denk dat de meeste mensen het niet eens in de gaten hebben wanneer ze er bij staan.

Maar eerlijkheidshalve, wil ik het gewoon vermelden.
 
Inmiddels weet ik wat er aan de hand is met de motor, de koppeling is niet goed meer. Soms schakelt hij moeilijk hierdoor, maar gisteren heb ik 'm nog even gereden en was er niet echt iets aan de hand, behalve het geluid wat nog steeds goed hoorbaar is bij de koppeling.

Hij staat dus nog te koop, wie heeft er interesse in een prachtige FZR, en vind het niet erg een beetje te klussen?

Aangezien het niet meevalt om een motor te verkopen op het moment, verlaag ik de vraagprijs naar 700 euro!

:) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan