2017 Assen GP

Janbros

MF veteraan
4 feb 2005
13.127
6.015
wezemaal
heb 2 tickets voor zaterdag gescoord als VIP van het Pramac team *O* *O* *O* *O*

eertse keer dat ik naar de GP kom in Assen en wou even vragen :
hoe druk is het zaterdag morgen op weg naar daar ? moet er vrij vroeg zijn want er wacht een ontbijt voor ons bij het team 8-)
ik heb overal toegang (behalve de genummerde zitjes in de stands), waar zijn zowat de beste plaatsen om te kijken (liefst niet al te ver van de paddock) ?

verder ook toegang tot de Pramac stand en het terras boven de stands, niet echt een idee wat dat inhoudt, maar vermoed dat het zoiets als een luxe balkon/cafe/... is voor VIP's ?

ik ben vorklift mechanieker voor Unicarriers, en was erachter gekomen dat Pramac onze transpaletten maakt, en via die weg geinformeerd "of er niets te regelen viel" *D
 
Laatst bewerkt:
heb 2 tickets voor zaterdag gescoord als VIP van het Pramac team *O* *O* *O* *O*

eertse keer dat ik naar de GP kom in Assen en wou even vragen :
hoe druk is het zaterdag morgen op weg naar daar ? moet er vrij vroeg zijn want er wacht een ontbijt voor ons bij het team 8-)
ik heb overal toegang (behalve de genummerde zitjes in de stands), waar zijn zowat de beste plaatsen om te kijken (liefst niet al te ver van de paddock) ?

verder ook toegang tot de Pramac stand en het terras boven de stands, niet echt een idee wat dat inhoudt, maar vermoed dat het zoiets als een luxe balkon/cafe/... is voor VIP's ?

ik ben vorklift mechanieker voor Unicarriers, en was erachter gekomen dat Pramac onze transpaletten maakt, en via die weg geinformeerd "of er niets te regelen viel" *D


Lucky bastard *O*

Zelf 2014 VIP's gehad met de training en 2015 met de race.
Zaterdag is Assen goed te bereiken, geen file gehad, racedag is het uiteraard een stuk drukker.
Op de A28 de VIP borden volgen en het komt goed.
Ik zat toen op een balkon bij de GT bocht en zat daar prima en werd op tijd voorzien van een heerlijk getapt biertje :9
Het terras wat je bedoelt is het terras boven de vip boxen naast de GT bocht en start finish gedeelte, valt genoeg te zien. Ramshoek is ook een mooie snelle bocht voor de GT.
Door de tunnel en achter de hoofd tribune links. Zal 10 minuutjes wandelen zijn.

Veel plezier :t
 
Laatst bewerkt:
Vanuit de skybox (als ze die hebben) en anders bovenop het hoofdgebouw (boven de skyboxen/naast de pitboxen), alleen als je daar staat merk je dat er nogal veel VIP's zijn en dat wanneer je er niet vroeg bij bent er weinig te zien valt (en dat er geen drank voor de VIP's is).

Ik stond afgelopen jaar tijdens de MotoGP op de binnenbaan naast de baanmarshalls tegenover de Strekkenwal tribune, dat was de állerbeste plek, maar dat was niet helemaal de bedoeling en toen we er na de herstart weer heen wouden mocht het ook niet meer.

Als ze een skybox hebben dan het best daar blijven, als ze enkel een VIP tent hebben op de paddock dan valt er van de MotoGP zelf in ieder geval naar mijn ervaring vrij weinig te zien (best in de tent blijven, op tv volgen en pinten harken). Vorig jaar wou ik als VIP tijdens de laatste raceklasse kijken op de hoofdtribune omdat een maat van me mee reed, de tribune was toen al voor 80% leeg (MotoGP was al uren afgelopen toen) en toch bleef de security moeilijk doen... Enige voordeel wat ik had van de VIP kaarten was dat je een snellere route krijgt om te parkeren dus je staat veel minder lang in de file dan de rest.

Als je een parkeerkaart hebt voor een auto op het binnenterrein zou je met een camionette kunnen gaan en hem links na de tunnel op het parkeerterrein aan de baan kunnen zetten en op het dak kunnen gaan zitten.

Ben ook VIP geweest tijdens de WSBK en BSB, dat was echt gaaf en dan valt er ook genoeg te zien, maar als je tijdens de MotoGP wat van de race wil kunnen zien kan je net zo goed op het buitenterrein op een tribune zitten bij de GT bocht oid.


Nog wel een tip, je zal met jouw kaarten waarschijnlijk ook op de MotoGP paddock kunnen komen, let er op dat ze je kaart ook echt uit checken, anders kom je er nadien niet meer op.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vorig jaar ook "VIP", maar veel verder de andere de box en bovenop het terras kom je op het terrein niet. Boven de pits, de paddock eigenlijk voor alles zijn weer andere/betere kaarten nodig helaas.


Maar wellicht dat VIP bij Pramac iets anders is dan waar ik VIP was.
 
heb 2 tickets voor zaterdag gescoord als VIP van het Pramac team *O* *O* *O* *O*

eertse keer dat ik naar de GP kom in Assen en wou even vragen :
hoe druk is het zaterdag morgen op weg naar daar ? moet er vrij vroeg zijn want er wacht een ontbijt voor ons bij het team 8-)
ik heb overal toegang (behalve de genummerde zitjes in de stands), waar zijn zowat de beste plaatsen om te kijken (liefst niet al te ver van de paddock) ?

verder ook toegang tot de Pramac stand en het terras boven de stands, niet echt een idee wat dat inhoudt, maar vermoed dat het zoiets als een luxe balkon/cafe/... is voor VIP's ?

ik ben vorklift mechanieker voor Unicarriers, en was erachter gekomen dat Pramac onze transpaletten maakt, en via die weg geinformeerd "of er niets te regelen viel" *D
Een VIP gaat toch met een helicopter ?😉
 
Hoe zit het eigenlijk met parking ?
Ga daar vroeg zijn morgen en moet aan het accreditation centre zijn (achterkant veenslang)
 
leuke dag :Y
alle moto's zijn FUCKING LUID :o het verschil met wat je hoort op TV kan niet groter zijn. op TV lijkt het alsof ze op Zolder rijden en minder dan 95dB moeten maken vergeleken met de realiteit B| Start van de Red Bull rookies leek wat op het uitbreken van WO3, wat moet een MotoGP start dan niet zijn ... :X


qualificatie voor de MotoGP meegemaakt vanin de Pramac box. er was geen betere box/plaats ter wereld denk ik 8-)

Q1 : iedere keer Redding snelste was ging er een zucht van opluchting door de box, met een klein applausje. maar iedere keer hij uit de top 2 zakte steeg de spanning om daarna weer te verdwijnen/applausje etc... uiteindelijk haalde hij het, ambiance in de box :t
Q2 : zelfde verhaal met Ptrucci in strijd voor de pole. 3 minuten voor het einde als hij weer volledig in het rood stond (zijn sectortijden ;) ), stootte hij echter op Pedrosa. Vanuit de box kan je allerlei italiaanse woorden horen opstijgen waarvan ik totaal niets snapte, maar waarvan ik vermoed dat het best was dat Dani ze niet kon horen }) Aan de andere kant van de box toen Redding viel ging een golf van ontgoocheling door de box, maar toen hij het op een lopen zette werd hij aangemoedig en met daarna toch nog een 5de tijd en een 3de voor Petrucci was de ambiance compleet in de box :P Het is altijd leuker in een "winnende" box *O*

vriendelijk jongens ook in de Tech3 box. toen we boven de boxen stonden begonnen er 2 naar boven te roepen en met een paraplu te zwaaien. ik herkende meteen de mijne :$ ze hebben hem terug gegooid :t

hospitality :







lekker gegeten :} . kok heeft samen met zijn broer een restaurant in Rome, maar om er af en toe eens tussenuit te zijn, gaat hij mee met Pramac om voor hun wat te koken :?

Moto X2 (GP moto van 2 jaar geleden) :

heb het maar half gehoord, maar zeer strenge eisen en héél duur om het zitje achterop te versieren.

motoren van Danillo en Scott, ten strengste verboden foto's te nemen als er iets van gedemonteerd is :




Danillo in volle concentratie 10sec voor de qualif's :


Scott :


gelukkig verdien ik mijn geld niet met foto's trekken, dit was 1 van mijn "beste" :')


laatste foto voor we naar huis keerden :


leuk presentje mee gekregen : officieel Pramac pit-crew polootje en T-shirt :
 
Terug
Bovenaan Onderaan