2018 Yamaha MT07 Night Fluo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dusss

MF veteraan
22 jul 2008
1.084
20
Ik vind het een topfiets, maar ik ben toch ff te lang voor het mooie en kan nu een hele mooie MT09 kopen en wil daarom deze MT07 verkopen.

Deze MT07 is van het modeljaar 2018 en heeft nog t/m 29-01-2020 Yamaha Fabrieks garantie. Dus nog meer dan 14 maanden garantie!

Tevens is dit de versie die simpel door de Officiële Yamaha dealer omgezet kan worden naar 35kW, dus ideaal voor de beginnende rijder die later gemakkelijk vol vermogen wil

De motor heeft nu 2313km gereden en is voorzien van de volgende accessoires:
- Orginele Yamaha comfort zadel.
- Orginele Yamaha accessoires rem en koppelings hendel.
- Orginele Yamaha accessoires voetpedalen set.
- Orginele Yamaha accessoires kentekenplaathouder.
- Yamaha WR450f knipperlichten (zonder aangepast relais, dus knippert sneller dan normaal).
- Yamaha YZF-R6 gashendel. Verminderd de slag van de hand, waardoor je een soort snelgas heb. Echt super!! (Zelfs mijn vriendin vind het top).
- 2017 MT07 voorvork bekleding tussen de bovenste en onderste kroonplaat om het zwart in de motor beter te laten doorlopen tussen koplamp en tank.

Zoals je ziet is er niet bespaard op deze motor. Hij heeft een 1000km beurt gehad op 1253km, de orginele banden, ketting en remblokken zijn net ingesleten, dus je kan direct opstappen en hoeft voorlopig nergens anders aan te denken dan heerlijk rijden.

Alle orginele sleutels zitten erbij, net als de orginele kentekenplaathouder en orginele zadels en instructieboekje (diverse talen)

Heb je vragen, schroom niet om ze te stellen.
IMG_20181027_6948.jpg
IMG_20181027_19149.jpg
IMG_20181027_6948.jpg
 
Hoi,

Mijn vraagprijs is 7395 euro en ik woon in kudelstaart.

Gr. Paul
 
Wat geeft de dealer ervoor terug als je hem inruilt voor een nieuwe MT09. Want dit kan nog wel effe duren.
 
Ik ruil hem niet in bij een motorzaak. Dit is mijn vraagprijs. Hoezo?
 
Misschien geeft ie ook een goedeprijs, en heb je sneller je nieuwe MT09.
 
Misschien geeft ie ook een goedeprijs, en heb je sneller je nieuwe MT09.

Ik koop de MT09 particulier. Er is dus geen dealer die er tussen zit. Je kan mij ook even mailen waar je aan zit te denken. Wie weet komen we eruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan