2019 Kawasaki Ninja ZX-6R

OmedaveMT

MF veteraan
28 jul 2015
1.259
15
Haarlem
Haha, feest voor de 600cc superbike liefhebbers. Kawasaki heeft de 2019 Kawasaki Ninja ZX-6R onthult.

Even wat specs van de Kawasaki Ninja ZX-6R op een rijtje:

  • Lichtgewicht en sterk Trellis frame
  • 636cc parallel viercilinder met een piekvermogen van 130pk bij 13500 toeren.
  • 206 kilogram rijklaar
  • Tjokvol met toeters en bellen
Wat zegt Kawasaki?
De toonaangevende populaire Ninja ZX-6R gaat in 2019 naar het
volgende niveau met de introductie van de modernste
technologieën. De Ninja ZX-6R is terug!

Dit topic is een verzamelplek voor eigenaren en geïnteresseerden.
 

Bijlagen

  • 2019-kawasaki-zx-6r-1.jpg
    2019-kawasaki-zx-6r-1.jpg
    186,5 KB · Weergaven: 19
  • 2019-kawasaki-zx-6r-2.jpg
    2019-kawasaki-zx-6r-2.jpg
    173,7 KB · Weergaven: 17
Ik ben zelf qua styling not niet echt super enthousiast. Hij lijkt mij net even iets te veel naar een Ninja 650 te leunen qua styling, daar waar ik 'm liever richting een ZX-10R had willen zien leunen. Echter denk ik dat de machine gewoon niet zo super foto-geniek is. Ik wacht af.
 
Mooi!
Zware jongen wel met z'n 206kg. Daar hadden ze best wat aan mogen doen anno 2018.
 
Ik ben zelf qua styling not niet echt super enthousiast. Hij lijkt mij net even iets te veel naar een Ninja 650 te leunen qua styling, daar waar ik 'm liever richting een ZX-10R had willen zien leunen. Echter denk ik dat de machine gewoon niet zo super foto-geniek is. Ik wacht af.
Helemaal met je eens. Ze hebben een styling gekozen die meer weg heeft van de Ninja 400 dan van de 10R. Ik ben er ook geen fan van.
 
De emissienormen spelen daar een hele grote rol in. Bijna alle nieuwe modellen zijn zwaarder dan hun voorgangers.
Ah ja, dat is over het algemeen er wel uit te slopen meen ik.

Als die toeter aan de zijkant er af is scheelt het vast al weer bijna 10kg ofzo om mee te beginnen.

Wel top. Ik hoop dat de rest volgt. Suzuki en Honda om mee te beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan