Stampertje1
🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍
Het kan altijd gekker…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Topic blijkbaar onbedoeld 5 pagina's genegeerd. Jullie kunnen maar van de rust genoten hebben...maar kleeft de olie misschien nog teveel omdat het koud is.
Als ik m,n motor tijd weg zet kleeft de koppeling ook behoorlijk,eens je beetje rijd is het zo over.
wat zit er standaard in de T7 10W40?
misschien eens met 5w40 proberen?
Ik heb de quickshifter nog niet geleverd gekregen, ook geen idee wanneer deze komt. Ik heb begrepen dat de 2023 stekkerklaar is voorbereid en ik gok de voorgaande bouwjaren nog niet. De dealer zal het weten.Zijn er hier toevallig al mensen met een quickshifter?
Er zijn een hoop dingen die ik niet mis van m'n vorige motor, maar de quickshifter blijft na ruim een jaar rijden op de Tenere nog wel in mn achterhoofd zitten.
De meest eenvoudige (en betaalbare) die ik kan vinden is die van Healtech, ziet er alleen een beetje fragiel uit.
Ohja, die crf van jou.... Wij hebben elkaar een jaar of 2 terug nog gesproken bij La Mouche. Jij was toen op de crf daar, en ik op de 1290 super adventure R.Ik heb de quickshifter nog niet geleverd gekregen, ook geen idee wanneer deze komt. Ik heb begrepen dat de 2023 stekkerklaar is voorbereid en ik gok de voorgaande bouwjaren nog niet. De dealer zal het weten.
Ik had de Healtech QS op mijn CRF1000. Werkt prima, maar was bij de Honda een halve dag kutviolen om hem gemonteerd te krijgen. Je had van die Japanse minihandjes nodig om alleen al het plastic te demonteren. Hoe het bij de T7 is weet ik niet.
Fragiel uiterlijk zegt overigens niets, je ziet alleen de druksensor en die is stevig zat.
maar een QS vind ik echt niets toevoegen op een motor... Je schakelt toch sowieso altijd zonder koppeling?
Daar dacht ik precies zo over, totdat ik een motor had waar het wel op zat.CC snap ik helemaal, maar een QS vind ik echt niets toevoegen op een motor... Je schakelt toch sowieso altijd zonder koppeling?
ach ja... dat zal altijd wel zo blijven.Iedereen moet toch zelf weten wat die juist prettig vind.
De man vraagt of iemand het heeft en dan wordt meteen gezegd dat het geen toevoeging is en waarom zou je een QS willen monteren.....
Ik heb hem wel en ik vind het mega fijn!
CC vond ik wel fijn op lange snelwegritten, die 2x per jaarIk heb 3 jaar en 80K km met QS gereden. Ik mis het geen moment, ook niet bij overstappen tussen motoren met en zonder. Bij CC was dat uitdrukkelijk wél het geval.
Ik had het omgekeerd verwacht.
Patat frites!!!ach ja... dat zal altijd wel zo blijven.
We leven tenslotte in een land waar we het niet eens kunnen worden of het nu friet op patat is.
En eehm voor de duidelijkheid: het is natuurlijk Friet!
Ja dus na een potje baggeren even schoonpoetsen denk..Omdat dat waarschijnlijk permanent bemodderd zou zijn, bedenk ik me nu.
Je hebt een pb.Ik heb hier nog zo'n kaoko throttle lock liggen voor een T7 met barkbusters, ik vond het helemaal niet nuttig. Als er geïnteresseerden zijn, mag wel voor een prik. Ik werd er niet blij van, maar jij misschien wel.