Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan het zijn dat de snelheidsmeter wat te optimistisch is?
In de ténéré woestijn kan het 42 graden waarom dan ceramic ice?
Of zou yamaha een ijskraampje in de woestijn geopend hebben?
Dat is daar dan wel lekker, denk ik.
Afgelopen zaterdag bij RB motoren een proefrit gemaakt. Uurtje volop kunnen genieten. Er zat het verhoogde zadel op. Lekker voor de knieën, maar een volgende proefrit zou ik toch eens op het normale zadel willen maken.
Verder vind ik de vering goed strak. Genoeg feedback daardoor. Motorblok en versnellingsbak zijn ook prima. Kan het zijn dat de snelheidsmeter wat te optimistisch is?
Ik moest wel netjes met de bal van mijn voeten op de stepjes steunen, want anders zit inderdaad het motorblok tegen je rechter scheenbeen aan. De windbescherming was ook met de hogere zit meer dan goed. Ik had al gelezen dat het een ideale stuurfiets is en heb dat nu zelf ook kunnen ervaren. Binnenkort maar eens gaan shoppen...
Is de CRF450L niets voor je?
Husqvarna 701? met een tank en rally kit?
Toevallig heb ik zaterdag een husqvarna uit 2019 gekocht een nieuweHeb je ervaring met Husqvarna?
Lees zoveel motor problemen van KTM en Husqvarna gebruikers..
Er komt volgend jaar een LR versie met een 12L extra tank dus totaal 25 L als je alles vol gooit.
EICMA 2019 - 701 ENDURO LR ADDED TO 2020 HUSQVARNA RANGE
701 SUPERMOTO / 701 ENDURO / 701 ENDURO LR On display at this year’s EICMA is the 701 SUPERMOTO and 701 ENDURO models featuring the latest cutting-edge electronic rider aids. Cornering ABS, lean angle sensitive traction control, ride modes and easy shift are featured as standard and offer the...amcn.com.au
Toevallig heb ik zaterdag een husqvarna uit 2019 gekocht een nieuwe
er waren wat problemen ja, maar vanaf halverwege 2018 zijn ze goed, Voornaamste waren camshafts die problemen gaven.
Maar in europa heb je heel veel minder problemen met motoren dan in amerika bijvoorbeeld.
Maar de 12L tank zou ik nooit nemen, aesthetisch gezien afshuwelijk en gewicht technisch gezien heel onhandig.
Zwaarte punt licht hoog en buiten de motor, vandaar dat ik voor de rade garage fuel tank ga. Verbruik is wel gunstig, zit nu op ongeveer 1 op 20 terwijl ik bezig ben met de "hard break in".
Enige wat ik wel vervelend vind is het basic dashboard, je hebt snelheidsmeter, klok en low fuel indicator. Mis wel echt een toerenteller
Bekijk bijlage 1444900
Ik heb een ktm gehad welliswaar een 1190, maar alsnog.Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !
Gaaf ding!
Denk dat je gelijk hebt qua zwaartepunt, aan de andere kant wordt ie met name gemaakt voor verre reizen dus met relatief veel bepakking achterop en dan is meer gewicht op/bij het voorwiel niet zo slecht.
Je kunt de extra tanks ook leeg laten indien nodig. Ziet er id niet mooi uit.
De ervaringen met de vorig seizoen gelanceerde KTM 790 Adv zijn iig ronduit slecht, moet er niet aan denken om zo'n 15K uit te geven en dan deze problemen:
KTM 790 Adventure Problems
This video came out a few weeks ago and says things we already know about how great this new bike is and how eagerly anticipated it is. It also points out some interesting things... Lots of riders wait a year for the problems to be sorted out but next year KTM is moving production and assembly to...xladv.com
Ik heb een ktm gehad welliswaar een 1190, maar alsnog.
Ik moet ktm kudos geven voor wat ze in zo'n korte tijd hebben neergezet.
Maar soms voelt het een beetje dat ze kostte wat kost bmw proberen in te halen. Bmw heeft nou eenmaal wat meer ervaring en dat merk je soms echt.
Ik niet, maar ik had er wel veel al aan gedaan, begon al met het luchtfilter waarvan je verhalen hoorde dat het zo slecht was dat je blok er van overlijdt.Had je met de 1190 (veel) problemen?
Gefeliciteerd!! 701 was voor mij ook een echte kanshebber, maar heb voor de 700 gekozen, iets meer rust, minder prikkel om maar te rammen zoals met de Duke 690.Toevallig heb ik zaterdag een husqvarna uit 2019 gekocht een nieuwe
er waren wat problemen ja, maar vanaf halverwege 2018 zijn ze goed, Voornaamste waren camshafts die problemen gaven.
Maar in europa heb je heel veel minder problemen met motoren dan in amerika bijvoorbeeld.
Maar de 12L tank zou ik nooit nemen, aesthetisch gezien afshuwelijk en gewicht technisch gezien heel onhandig.
Zwaarte punt licht hoog en buiten de motor, vandaar dat ik voor de rade garage fuel tank ga. Verbruik is wel gunstig, zit nu op ongeveer 1 op 20 terwijl ik bezig ben met de "hard break in".
Enige wat ik wel vervelend vind is het basic dashboard, je hebt snelheidsmeter, klok en low fuel indicator. Mis wel echt een toerenteller
Bekijk bijlage 1444900
Ja dat was de enige accessoire dat ze al hadden van alles wat ze hadden besteld voor mijValt mee dus .
Ja, ik begrijp ook niet waarom er zoveel met een windscherm (blijven) rijden.
"Less is more" geldt voor een hoop dingen!
Nu maar hopen dat het weer een beetje oké blijft qua inrijden.
Heb je wel handvat verwarming?
moet zeggen dat als je er gewoon tkc80 banden onder hebt het best heel erg meevalt, met mijn 1190 was ik meer een hooligan dan met dezeGefeliciteerd!! 701 was voor mij ook een echte kanshebber, maar heb voor de 700 gekozen, iets meer rust, minder prikkel om maar te rammen zoals met de Duke 690.
Vind ik om heel eerlijk te zijn niet raar, de motor is gewoon heel duur nieuw was de R toch iets van 15.5k?Wow! 790 Adventure staat nergens op de lijst?