Ik vind de KTM sowieso niet echt een eerlijk vergelijk tegenover de Yamaha. Voor de Adventure R betaal je dik 4000 euro meer, dus dan is het ook geen verrassing dat hij op een aantal punten beter scoort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, maar TS bekloeg zich over een te hoog zwaartepunt. ... daar heeft deze KTM geen last van.
Ik ben er ook van overtuigd dat de T700 beter zal scoren qua betrouwbaarheid.
Dat vermogen van die ktm vond ik in praktijk minder leuk dan dat van de yam..laag zwaartepunt...
pfff... haal die tieten (tanks) eens van die KTM af.. en je hebt t zelfde als de Yamaha..
alleen heeft de ktm meer vermogen en is de yammie betrouwbaarderderderder ...
inderdaad, het is niet mooi, maar 20 liter tankinhoud én een laag zwaartepunt vind ik wel mooie bonussen van een styling, waaraan we mogelijk gewoon nog moeten wennen... de nieuwe grote KTM Adventure zal trouwens ook dit type van tank hebben om dezelfde reden: verlaging van het zwaartepunt, hetgeen bij de 1290 echt wel een probleem is (ik heb hem gehad).
Tankinhoud tsja. Ik doe het nu met 21,5 liter op de 990. Maar de Yamaha heeft nog steeds een veel grote range dan die van mij terwijl hij een kleinere tank heeft. Men moet er ook aan wennen dat de verbruiken omlaag zijn gegaan denk ik...
Gewoon. Het blokje voelt enthousiaster.Waarom ?
en schoonheden zijn geen van beide motorfietsen...
Ik ben hier geen lans aan het breken voor KTM, maar je moet wel appelen met appelen vergelijken... en dus de KTM 790 Adventure R tonen ipv de S .
Ik heb zeker ook aan de T 700 gedacht, maar rij hier vaak met mijn vrouw achterop in de bergen en dan leek de power van de YAM me iets aan de magere kant.
Ook vond ik geen enkele test terug, waarbij men met passagier reed.
Bekijk bijlage 1538945
En dan komt er nog een paar duizend euro bij om die lelijke koplamp te vervangen door een kitje van Rade Garage. Vooral dat gat tussen de lamp en de tank vind ik geen gezicht.Ik vind de KTM sowieso niet echt een eerlijk vergelijk tegenover de Yamaha. Voor de Adventure R betaal je dik 4000 euro meer, dus dan is het ook geen verrassing dat hij op een aantal punten beter scoort.
Lijkt me eerder een nieuwe 1200.