2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Yamaha Ténéré Tour
De Yamaha Ténéré Tour komt op 20 en 21 juli 2019 naar Nederland. Ontdek de mogelijkheden van eindeloos reizen en beleef het gevoel van totale vrijheid met de nieuwe Yamaha Ténéré 700. Ervaar de wereld van de Ténéré en maak een reis naar The Next Horizon!
De Yamaha Ténéré Tour is de eerste mogelijkheid in Nederland om proef te rijden met de nieuwe Ténéré 700 op zowel verhard als onverhard wegdek. De Nederlandse media is al heel erg enthousiast over de Ténéré 700 en nu zijn wij benieuwd naar uw ervaring! Meld u snel aan want vol = vol.
---

Heb een proefrit geboekt voor Zat 20 Juli.
Ben zeer benieuwd!

 
Yamaha Ténéré Tour
De Yamaha Ténéré Tour komt op 20 en 21 juli 2019 naar Nederland. Ontdek de mogelijkheden van eindeloos reizen en beleef het gevoel van totale vrijheid met de nieuwe Yamaha Ténéré 700. Ervaar de wereld van de Ténéré en maak een reis naar The Next Horizon!
De Yamaha Ténéré Tour is de eerste mogelijkheid in Nederland om proef te rijden met de nieuwe Ténéré 700 op zowel verhard als onverhard wegdek. De Nederlandse media is al heel erg enthousiast over de Ténéré 700 en nu zijn wij benieuwd naar uw ervaring! Meld u snel aan want vol = vol.
---

Heb een proefrit geboekt voor Zat 20 Juli.
Ben zeer benieuwd!


Ik ook, om 11 uur ga ik
 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Laat het hier ook even weten hoe het was. Ik kan helaas niet.... is precies in mijn werkweekend...
Veel plezier iig!
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een aanmelder ( voor de zaterdag ). Woon op fietsafstand van de start en mijn nieuwsgierigheid kon deze aanbieding niet laten gaan.
 
Vanaf eind juli zou de Tenere 700 ook beschikbaar moeten zijn bij mijn dealer, ik ga toch ook eens een rondje doen. Ben heel benieuwd, voorlopig alleen maar positieve reacties.
 
Hier in Italië zojuist proefrit aangeboden gekregen van een lokale dealer. Enkel heb ik hem afgeslagen.
Ben bang als ik eenmaal rijd dat ik hem wil hebben.
Heb net een 1200 tenere compleet opgeknapt:')
 
1405234
 
Hi Allemaal, Ben een tijdje niet actief geweest op motor-forum maar ben nu bij dit topic aangehaakt. Voor mijn huidige motor (ER6f) een 600 Tenere uit de jaren 80 gehad. Op de Kawa mis ik de veerweg en mogelijkheid overal doorheen te rijden enorm. Ben erg benieuwd naar de Tenere 700. Dat het een 2-cilinder is spreekt mij ook aan, prettig met langere ritten en op normale wegen...
 
Hier in Italië zojuist proefrit aangeboden gekregen van een lokale dealer. Enkel heb ik hem afgeslagen.
Ben bang als ik eenmaal rijd dat ik hem wil hebben.
Heb net een 1200 tenere compleet opgeknapt:')

Heb je al spijt dat je het hebt afgeslagen? :)
Je had met de T700 in de Dolomieten kunnen rijden ipv hier een beetje aanmodderen |(:]
 
Zal er ook een demodag/evenement komen waar je de 700 kan rijden zowel op de weg als offroad met voorrijder? Ik ben benieuwd na 15 jaar wegmotoren of offroad/softroad ook wat voor mij is en zal mooi zijn om dat te testen op de motor die ik graag wil hebben.
 
Er is een reservelijst. Dit zag ik toen ik mijn rit cancelde bij het buro wat het regelde. Dus minimaal 1 van die lijst is happy trooper
 
Zou gewoon wachten tot er een rit in de buurt wordt georganiseerd, of stiekem offroaden met een demo model als die er staan. :9

Er zijn trouwens al mensen leuk mee aan het spelen

Screenshot_2019-07-19 Instagram.png

twijfel of het wel verstandig is om over een tijdje een jong gebruikt exemplaar te kopen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan