2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

IMG_20190915_123130.jpg
IMG_20190915_133027.jpg

Acher de twee voorste zijpanelen zitten geschakelde acc. aansluitingen, ongebruikt.
Op Ali zakje van de juiste stekkertjes gekocht (zoeken op Yamaha 3 pins connector) en hierop de navigatie aangesloten.
 
Heeft iemand al een update gehad van de mapping t.b.v. de gasrespons?
Net terug uit de Eifel en iedere keer de schok is best irritant als je het gas dicht heb en dan weer opendraait.
 
Nee, wel afgelopen vrijdag bij dealer die gekeken heeft of er een update mbt de mapping is, maar die is er niet.
 
Nee geen update gehad. De dealer kon tot 3000 toeren de inspuiting iets rijker zetten en dat kon mogelijk iets helpen dacht hij. Nadat ik weg was gereden merkte ik geen verschil. Van mij mogen ze komen met die update want het is idd irritant
 
Heeft iemand al een update gehad van de mapping t.b.v. de gasrespons?
Net terug uit de Eifel en iedere keer de schok is best irritant als je het gas dicht heb en dan weer opendraait.

Het viel mij niet op tijdens de offroad demo proefrit ( had andere prioriteiten ;-) maar lees het hier en daar wel vaker.
 
Laatst bewerkt:
Denk ook niet dat dat bij offroad gebruik opvalt , bij straat gebruik lijkt het me idd erg irritant vooral in een bocht.

Hoe stuurt dat nou op de weg zon groot voorwiel ? Ga je dan niet sneller wijd ivgm een 17 inch wiel als je op de limiet rijd ?
 
Sturen gaat verassend goed ondanks het 21"voorwiel en de Pirelli Scorpion Rally band.
 
Vandaag bij dealer Langenberg in Coevorden geweest voor de middenbok. Die heeft met Yamaha gebeld voor de update van de hik gas dicht/gas open. Probleem is bij Yamaha bekend maar ze hebben nog geen oplossing.
 

Bijlagen

  • 20190920_162613.jpg
    20190920_162613.jpg
    383,8 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Als ik moet gokken:

 
Als ik moet gokken:


Of een Touratech:

 
Vraag me alleen af hoe ze tegen de motor bevestigt zitten? Zit er iets van een rek achter of zitten ze rechtstreeks tegen je kappen aangesnoert?
 
Vraag me alleen af hoe ze tegen de motor bevestigt zitten? Zit er iets van een rek achter of zitten ze rechtstreeks tegen je kappen aangesnoert?
Gok het laatste zoals het meestal is met enduro zadeltassen ;)

Dus als je niet van krassen houdt iets van bescherming erop plakken.
 
Het is de Wolfman, zeer praktisch.

Ik las dat je, net als ik, ook een grote lange vent bent. Beetje gekke vraag misschien, maar ik ben nieuwsgierig naar hoe het staat als er iemand van jouw lengte op deze T7 zit. Zou jij foto's willen maken van voren en van de zijkant als je op jouw fiets zit?
 
De kofferset is gewoon Givi. De Givi Trekker met Yamaha er in gestanst. Zeer degelijk. Niks mis mee.
Zeker niet hetzelfde als die van de 1200 of de 660. Lijken niet eens op elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan