2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Goedenavond,

Ik heb sinds donderdag een yamaha tenere 700. Ben er zeer tevreden over. Heb alleen het idee dat links nét íets hoger is (voel het in m'n stuur) dan rechts. Zou dat met de afstemming te making kunnen hebben of kan dit eigenlijk niet en zit dit tussen m'n oren? Wellicht dat iemand hier ervaring/kennis over heeft. Bedankt alvast.
 
Dames en heren,

Ik denk ik tune weer eens in op MF. Zijn er dingen die jullie graag sticky willen hebben bij de openingspost van dit topic? Dingen die handig zijn voor Tenere 700 bezitters?
 
Hier bijna 9.000km en ook technisch niets geks.

Ik krijg nog steeds een grote glimlach als ik erop zit, ze verleid mij ook veel meer om regelmatig een stukje offroad te gaan. Dat had ik een stuk minder met mijn vorige "all-road" motoren..
 
Heren, dames ik heb voor de yamaha tenere 700 een nieuw origineel zadel te koop.
En een hoog spatbord wat de looks totaal veranderd van de tenere 700.
Interesse stuur maar even een pb.
 
Het is een schande, maar door omstandigheden pas gisteren het eerste ritje van het jaar op de 700 gemaakt, was wel weer genieten

IMG_20210514_140053.jpg


IMG_20210514_184249.jpg


Net ook even deze stabilisator voor het dashboard besteld, omdat het me nu wel serieus begint te irriteren dat het zo ontzettend trilt
 
Gister de stabilisator voor de cockpit/dashboard binnen gekregen en gemonteerd, is echt een enorme verbetering. Vrijwel geen trillingen meer in de Navi en de teller, en geen stroboscoop effect van de koplamp meer. Ik ben er tevreden mee. En montage is zo gebeurd, alleen het los maken van de teller vergt even een handigheidje, maar lang leve youtube.

IMG_20210519_092802.jpg

IMG_20210519_092741.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan