2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Bocht zone 50. Dus neen deze keer gelukkig. Beide koffers gedeukt :?, valbeugel gekrast zegt m'n vrouw, verder amper iets.
Pirelli's lopen op hun einde maar hadden nog wel profiel.
 
https://www.thumpertalk.com/forums/... lessen the risk,busters at a downward angle.Ik deed t vroeger af als overdreven, maar lijkt me een realistische verklaring.
Het verhaal is dus dat als je over de voorkant vliegt je vast wil blijven houden en je handen door de handkappen glijden en je dan je pols of arm breekt.

Het voordeel van deze kappen is dat alles wat je tegenkomt je hand, vingers of hendels niet verbrijzelt en sloopt.

Ik ben al best wat bomen en takken tegengekomen die ik liever niet tegen m'n hand zou willen hebben.
 
Yes. Idem.
Aan de kappen te zien is het ook best dat mijn handen erachter zaten, aldus mn vrouw.
 
Het Hyperpro verhaal wordt toch iets anders. Aangezien zij maar 1 soort veer, dus voor lichte en zware rijders, hebben.
Ik vond dat toch iets te beperkt dus ik heb deze besteld: Uprated shock spring Yamaha Tenere 700, white

Hier kan je de veer kiezen afhankelijk van het gewicht van de rijder.

Ik zal een update na montage geven 👍
Je moet het zelf weten hoor, maar die zware veer is alsnog in te stellen he... Dus je komt altijd op de goede instellingen uit.
 
Het Hyperpro verhaal wordt toch iets anders. Aangezien zij maar 1 soort veer, dus voor lichte en zware rijders, hebben.
Ik vond dat toch iets te beperkt dus ik heb deze besteld: Uprated shock spring Yamaha Tenere 700, white

Hier kan je de veer kiezen afhankelijk van het gewicht van de rijder.

Ik zal een update na montage geven 👍
Welke kies je dan? Als ik het zo lees, moet je jezelf wegen in je rijd-outfit, dus dat zal je normale gewicht + ongeveer 5-10 kg zijn..?
 
even een vraag tussendoor,
ikzag dat er twee (?) uitvoeringen waren, klopt dat, zit iets van €2000.- tussen, wat is het verschil en maakt t wat uit?

was ook al naar een sportuitlaat aan t kijken om er evt op te schroeven met een andere mapping, maar moet de baas thuis (misschien) nog overtuigen om een motor naast de WRR te nemen..

om ook met z'n tweeën te kunnen rijden.
 
Als je de tenere bedoelt, er zijn 3 versies.

Standaard
Rally met andere kleuren, skidplate, grippads en akra
World raid met 23l tanks en upgrades aan vering, stuurdemper en tft.
 
Als je de tenere bedoelt, er zijn 3 versies.

Standaard
Rally met andere kleuren, skidplate, grippads en akra
World raid met 23l tanks en upgrades aan vering, stuurdemper en tft.
en qua prijs, wat is daarin het verschil?
ik heb (online) twee prijzen gevonden..

vandaar..
 
Tenere 700, de basisversie

NL 12399
BE 10899

Tenere 700 Rally Edition, versie met Akrapovic, ander zadel, stevigere skidplate, radiatorbescherming, led knipperlichten en nog wat klein spul

NL 13899
BE 12299

Tenere 700 World Raid, grotere tankinhoud met twee tankstoppen, 5"TFT scherm met connectiviteit, meer veerweg, ...

NL 14799
BE 13199



Wat mij betreft valt de Ralle Edition, zeker in BE wat uit de boot.. duurder dan de gewone versie en met een te klein verschil voor de World Raid, die echt wat meer biedt dan de standaardversie...
 
kwam op mst een mooie WR T700 tegen, deze was al onder handen genomen..

ander voorbeeld wat daar in de pijplijn zit;
1652542629902.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan