2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Bedankt voor de reacties! de reckless is besteld en ben ook voor de perun moto racks gegaan..

Eigenlijk wel raar dat de naam van het systeem een speling is op het woord rackless is en ze raden wel aan om racks te halen😅😂
daar was ik dan ook stiekem best wel een beetje chagarijnig om. Ik kwam er pas achter na aanschaf :-)
 
nu je het zegt ja.. ik denk dat ik ook iets moet doen met mijn vering wanneer ik de reckless 80 er op heb zitten + mijn eigen 90 kilo
 
Bedankt voor de reacties! de reckless is besteld en ben ook voor de perun moto racks gegaan..

Eigenlijk wel raar dat de naam van het systeem een speling is op het woord rackless is en ze raden wel aan om racks te halen😅😂
Gaat waarschijnlijk ook prima zonder, zoals op de tiger900 van mijn Miep (geen plastic kappen aan de achterzijde), maar als je die van de T700 netjes wilt houden is iets van een rack / afstandhouder wel handig.
 
Mijn T700wr komt helaas na de vakantie 🤷🏻‍♂️. Dealer denkt wel netjes mee mbt de beurt die mijn huidige AT dan toch wel ruim gehad had moeten hebben. 👌
 
Vandaag een ritje van 250km gemaakt in de achterhoek op een T7. Echt een fijne motor. 43pk verschil merk je natuurlijk wel vergeleken met de KTM maar dat gezegd te hebben is het wel een heel bruikzaam en soepel blokje. Op de KTM is het meestal shotjes gas vanaf minimaal 3500rpm, op de T7 gewoon wat meer aan het gas hangen, toerental maakt niet zoveel uit. Zandweggetjes gingen natuurlijk hartstikke makkelijk, ook weer niet te gek gedaan met een huurmotor. :9

Denk dat ik wel om ben eigenlijk, alleen de vraag wanneer bestellen. Nu bestellen betekent waarschijnlijk in het najaar pas levering wat niet zoveel zin heeft, heb mijn CB'tje voor de pekel. Ga denk ik gewoon eind '22 begin '23 een bestelling plaatsen, heb ik ook ruim tijd om te bedenken welk kleurtje ik wil :)

20220722_101600.jpg20220722_132028.jpg
 
Denk dat ik wel om ben eigenlijk, alleen de vraag wanneer bestellen. Nu bestellen betekent waarschijnlijk in het najaar pas levering wat niet zoveel zin heeft, heb mijn CB'tje voor de pekel. Ga denk ik gewoon eind '22 begin '23 een bestelling plaatsen, heb ik ook ruim tijd om te bedenken welk kleurtje ik wil :)

Staan er geen stock-motoren meer?

Maar goed, als je kan wachten zou ik het misschien ook wel doen. Ik verwacht dat de gewone versie vanaf '23 ook wel eens uitgerust kan worden met het nieuwe schermpje.
 
Staan er geen stock-motoren meer?

Maar goed, als je kan wachten zou ik het misschien ook wel doen. Ik verwacht dat de gewone versie vanaf '23 ook wel eens uitgerust kan worden met het nieuwe schermpje.
Alleen jong gebruikte, met minimaal prijsverschil. Alleen leuk als je meteen een T7 wil.

Ben benieuwd of die het wr schermpje krijgt :)
 
Alleen jong gebruikte, met minimaal prijsverschil. Alleen leuk als je meteen een T7 wil.

Ben benieuwd of die het wr schermpje krijgt :)

Ik vind persoonlijk het schermpje van de WR zeer ondermaats, helemaal als je kijkt naar de grootte van dat ding en hoeveel oppervlakte daarvan daadwerkelijk gebruikt word als scherm.
 
Ik vind persoonlijk het schermpje van de WR zeer ondermaats, helemaal als je kijkt naar de grootte van dat ding en hoeveel oppervlakte daarvan daadwerkelijk gebruikt word als scherm.
'T is eigenlijk het oude scherm maar dan zwart met wat kleurtjes :9

Kan natuurlijk altijd aangepast worden met een update.
 
Ben niet mee? Toch niks mis met dat schermpje?

Ik zie dat WR scherm alvast als een verbetering tov het huidige... want dat is anno 2022 toch echt wel wat voorbij gestreefd, niet?
Neen, ik haat tft - smartphone - connected gadgets in voertuigen, en al helemaal op tweewielers.
Het gebrek daaraan was een grote factor in mijn keuze voor de T7.
 
Het is wel zo dat een dat een connected tft schermpje sneller verouderd, koop een auto van 5+ jaar oud en je ergert je aan hoe ouderwets de navigatie is. Zo'n Casio roadbook teller is dan een stuk tijdlozer. En je kunt gewoon je hypermoderne smartphone erboven plakken.

Straf, hier in Be vind je er nog voldoende...
Daarom zijn er in Nederland waarschijnlijk niet zoveel :+
 
Neen, ik haat tft - smartphone - connected gadgets in voertuigen, en al helemaal op tweewielers.
Het gebrek daaraan was een grote factor in mijn keuze voor de T7.

Je moet niet koppelen he... 🤷‍♂️
Maar geef toe, het WR scherm ziet er toch beter uit dan het standaard scherm?



Het gebrek aan alle mogelijke technische snufjes en hulpmiddelen vind ik ook een pluspunt voor de Ten... mede daardoor is 'm ook goedkoper dan de rest.
Maar los van dat... ik zie toch liever een mooi kleurenscherm dan het scherm dat er nu op zit.
 
Je moet niet koppelen he... 🤷‍♂️
Maar geef toe, het WR scherm ziet er toch beter uit dan het standaard scherm?



Het gebrek aan alle mogelijke technische snufjes en hulpmiddelen vind ik ook een pluspunt voor de Ten... mede daardoor is 'm ook goedkoper dan de rest.
Maar los van dat... ik zie toch liever een mooi kleurenscherm dan het scherm dat er nu op zit.
Ondanks dat ik de kleurenschermen er super fancy vindt uitzien, prefereer ik ook een ouderwetse display boven een tft. Misschien dat het kleine tft van de WR minder afleid, maar bij m'n vorige KTM vond ik het echt te veel afleiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan