2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Zal hem straks eens op de foto zetten.
Vindt het een brute band.
Heb hiervoor veel met de Mitas 754 gereden maar die houd het denk ik geen vakantie 3000km vol.

Merk nu ook dat met de motor die ik hiervoor reed echt een bandenvreter was.
690R Enduro.
De 500exc doet het wat rustiger aan.
Is ook allemaal stukje lichter.
 
Zal hem straks eens op de foto zetten.
Vindt het een brute band.
Heb hiervoor veel met de Mitas 754 gereden maar die houd het denk ik geen vakantie 3000km vol.

Merk nu ook dat met de motor die ik hiervoor reed echt een bandenvreter was.
690R Enduro.
De 500exc doet het wat rustiger aan.
Is ook allemaal stukje lichter.
Ik denk dat die banden op mijn T7 in de zomer ook niet lang meegaan. Voor de winter lijkt me het wel wat. Maar ik heb eerst 2 setjes mc360 weg te werken. Ook zeer tevreden over de voorband van deze. Achterband gaat er over een weekje op, en daar verwacht ik niet anders van.
 





De achterband zit nog bijna 10 mm op.
Van de voorband zie je de scheve noppen.
Komt van het remmen
Je zou ze nog een keer kunnen omdraaien
Het is C21
De achterband zat echt ontzettend veel onbalans in.
Ik dacht meer als 200gram
 
Osco.
Met het handje, niet automatisch.
Omdat ik hem al had. Je kunt zonder.
Idem. Bevalt goed, altijd smurrie bij je, scheelt ruimte in de tas en je maakt geen vieze handen bij het smeren (beetje afhankelijk van hoe je anders smeert of dat een ding is). Wel ff vullen voor je op vakantie gaat.
 
Heeft er iemand al een oplossing voor de uitlaatbeugel?

Vrij ingrijpend:

Image+%285%29.jpeg

IMG_55732_1024x1024.jpg



Minder ingrijpend / efficiënt?

Mounted.jpg.5504ba95218f8d1f8dd8e0e7786cd4d9.jpg

183297549_PaintedPipe.jpg.0d4096fa022cdfdb88ab91c9ffb680c8.jpg
 
Dat hij buigt
 Staat je lekker ga je beetje off road.
want daar is hij voor.
val je keer om beugel plat.
 
Ik snap niet hoe jullie dat ding buigen. Ik kan het aantal keer dat ik gevallen ben op 30 handen tellen, en die beugel is nog recht.
De klem van de uitlaat naar mn spruitstuk zit vrij los waardoor de uitlaat altijd draait. Misschien dat dat helpt...
 

Pfoe die complete rondjes zijn lastig..
180 is geen probleem, maar daarna overeind blijven lukt me nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan