propje
Dood gaan we allemaal Shell helpt
Toe maar leuk water in oktober de brabo lkr rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan stonden je voeten vast niet op de voetsteunen anders had een boot de betere keuze geweestHier in het andere zuiden wel. Vooral het stuk bij achtmaal was echt een halve rivier. Op 2 plekken zelfs het water hoger dan de bovenkant van de laarzen gehad.
Dat zie ik als een compliment, waarvoor dank. Maar om de boel even te nuanceren. Die gast op dat filmpje kan 64 keer zo goed rijdenWij zijn zl jaloers op jou.
Maak er dan maar 664,3 vanNiet overdrijven he. Zo goed ben je nu ook weer niet.
66,43 keer.
Keep us informed! Ik ben heel benieuwdIk ga denk die K Tech spullen in m'n motor zetten.
Zojuist ook even dit filmpje aandachtig bekeken, en ik denk dat het me wel brengt waar ik naar op zoek ben.
Wel even sparen nog, maar qua prijs een stuk aantrekkelijker dan hele cartridges en een nieuwe schokbreker.
ik heb al een elektrische yamaha...Ook prijs kwaliteit.
De chinesezen maken echt rap een grote inhaalslag.Bosch abs
Brembo remmen.
Ik denk dat over 8 jr er helemaal geen japanse motoren op de markt komen.
En de chinezen dat gat graag opvullen.
Ik dacht dat kawasaki al per 2030 stopt met verbrandingsmotoren.
Yamaha moet wel naar electrisch want volgens mij hebben die geen zware industrie.
Zoals schepenbouw en zanddumpers.
Yamaha heeft ook al de stekker uit de Dakar getrokken.
We gaan het zien.
Yamaha heeft sowieso wel minderOok prijs kwaliteit.
De chinesezen maken echt rap een grote inhaalslag.Bosch abs
Brembo remmen.
Ik denk dat over 8 jr er helemaal geen japanse motoren op de markt komen.
En de chinezen dat gat graag opvullen.
Ik dacht dat kawasaki al per 2030 stopt met verbrandingsmotoren.
Yamaha moet wel naar electrisch want volgens mij hebben die geen zware industrie.
Zoals schepenbouw en zanddumpers.
Yamaha heeft ook al de stekker uit de Dakar getrokken.
We gaan het zien.
Waar kun je die in NL kopen en laten monteren?Ik ga denk die K Tech spullen in m'n motor zetten.
Zojuist ook even dit filmpje aandachtig bekeken, en ik denk dat het me wel brengt waar ik naar op zoek ben.
Wel even sparen nog, maar qua prijs een stuk aantrekkelijker dan hele cartridges en een nieuwe schokbreker.
De Wr250 is toch ook heel populair.Yamaha heeft sowieso wel minder
Geen super Tenere, r6, enduro wereld doen ze eigenlijk ook niet meer mee.
Recent hebben ze de yz 125 vernieuwd na bijna 20 jaar hetzelfde.
De yz250x is wel erg populair in Amerika.
Alhoewel het daar ook begint te verliezen van de enduro 2 takten, die wel elektrische starters hebben
Kopen bij de dealer, monteren in mijn schuur.Waar kun je die in NL kopen en laten monteren?
Waarom heb je eigenlijk voor de Teneré gekozen, en niet voor een 790 of 890? Die zitten immers in hetzelfde segment, maar zijn offroad een stuk beter out of the box?Kopen bij de dealer, monteren in mijn schuur.
Monteren kan ook bij de K tech dealer.
Offtheroad verkoopt trouwens ook de set voor in de poten.
Qua aanschaf zit je voor de voor en achterkant rond de 500 euro.
Lelijk, te laag, niet betrouwbaar, duur, wispelturig monster onderin.Waarom heb je eigenlijk voor de Teneré gekozen, en niet voor een 790 of 890? Die zitten immers in hetzelfde segment, maar zijn offroad een stuk beter out of the box?
Toegegeven, de Yamaha ziet er beter uit, dat dan weer wel...
Lelijk, te duur en onbetrouwbaar (hoewel dat niet mijn ervaring is) volg ik, maar te laag? Ik ben 1.96 en kan net met een voet aan de grond...en ja ik heb lange benen.Lelijk, te laag, niet betrouwbaar, duur, wispelturig monster onderin.
Voorderest leuk apparaat, vooral de nieuwe 890r.