2021 Ducati Monster/Monster+ topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

OmedaveMT

MF veteraan
28 jul 2015
1.259
15
Haarlem
Ducati heeft zijn Monster voor het jaar 2021 flink vernieuwd. Maar dan ook echt flink. Compleet nieuwe frame, compleet nieuw design en een flinke overdosis aan elektronica.
ducati-monster-2548.jpg


Even wat specs van de 2021 Ducati Monster op een rijtje:
  • Lichtgewicht en rijplezier staan centraal.
  • 937cc tweecilinder met een piekvermogen van 111pk bij 9250 toeren.
  • 188 kilogram rijklaar.
  • Instelbare bochten abs, tractie controle, wheelie control, launch control en nog zo veel meer.
Toffe rijtesten/reviews/opiniestukken


Wat zegt Ducati?
Alle essentie van Ducati in een moderne motorfiets. Hier is de nieuwe Monster in de meest compacte, essentiële en lichtst mogelijke vorm.

Een project dat de oorspronkelijke concepten uit 1993 opnieuw toepast met een superbike afgeleid frame, van aluminium, dat helpt om het gewicht terug te brengen tot slechts 166 kg, 18 kg minder dan de Monster 821.

Alles wat u nodig hebt om plezier te hebben, meer niet.

Dit topic is een verzamelplek voor eigenaren en geïnteresseerden.
ducati-monster-20217.jpg

mon-m937plus-r-21-bike-ee-01-100.png
 
Laatst bewerkt:
Er is al een monster topic hoor, ondanks de wat vertwijfelde blikken bij introductie is deze daar helemaal welkom. Zal eerdaags even jouw info over de nieuwe aan de OP toevoegen.

 
Er is al een monster topic hoor, ondanks de wat vertwijfelde blikken bij introductie is deze daar helemaal welkom. Zal eerdaags even jouw info over de nieuwe aan de OP toevoegen.

Had ik gezien, mede Haarlemmer! Deze is echter voor specifiek de '21. 🐱‍🏍

Tuurlijk! Pak en gebruik wat je wilt!
 
Komt er dan straks ook een topic voor het ‘22 model? En ik mis de topics over alle voorgaande modellen los. Maw, volgens mij is en blijft het een monster...en daar is al een topic voor?
Blijft het ook wat overzichtelijker enzo.
 
Tja, er is wel een topic voor de Nuovo Mostro (als in 821 en 1200 geloof ik), maar ook die loopt niet of nauwelijks. Nadeel van veel verschillende topics is dat ze relatief inactief zijn en daardoor sneller uit het zicht verdwijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan