2021 gaan we wellicht het kanaal over, tips gevraagd.

Ik ga morgen P&Q erna bellen of het inderdaad in augustus dit jaar kan?
Ik verwacht het toch eigenlijk wel,corona houd zich in zomer rustiger en meeste zijn dan ingeënt
Daar kun je op hopen, maar niet op rekenen. Momenteel is het net een zombiefilm daar.
 
Corona kan inderdaad n spelbreker zijn. Iets wat ik overigens nog niet voorbij zag komen hier: de ferry van Le Havre naar Cork. Ooit zelf gedaan. Dan sla je heel dat Engeland over en kom je super uitgerust aan in Ierland.
 
Even erbij zetten, steden en cultuur zijn niet de zaken die ik bedoel met "wat moeten we zeker gezien hebben"

Wij rijden hele dagen en houden van natuur. Drukte zoek ik liefst niet op.
The Royal Mile in Edinburgh, maar dan moet je wel de dag erna niet meer rijden
 
Tocht over het kanaal "on hold" gezet...
2021 blijven we toch maar op het vasteland.

Denk dat we dit jaar geen langere motortrip gaan doen, we gaan nog eens een jaartje kort bij de deur blijven denk ik.
Beetje Eifel, Sauerland, Luxemburg, zo van die dingen.

Begin september nog eens richting Bardonnecchia, dat dan weer wel.
 
Ierland gaat niet lopen. 8-)
Alhoewel, nu is misschien de tijd om daar te zijn, en met name N Ierland. Boeiende tijd met die Brexit en lege winkelschappen. Idem voor Schotland. Altijd interessant om op zulke tijden ergens te zijn en het mee te maken.
 
Corona kan inderdaad n spelbreker zijn. Iets wat ik overigens nog niet voorbij zag komen hier: de ferry van Le Havre naar Cork. Ooit zelf gedaan. Dan sla je heel dat Engeland over en kom je super uitgerust aan in Ierland.
Ik dacht dat deze ferryverbinding momenteel niet meer bestaat. Je kan wel rechstreeks naar Ierland (Dublin of Cork) vanuit Cherbourg.
 
Mag ik ook een vraagje stellen in dit topic ?
Wij hebben een tripje gepland naar Schotland voor eind augustus.
Ik ben nu bezig met eea te plannen en zit even te dubben over een route door Noord-Schotland.
Volgen we de kust naar Thurso ?
Is de route langs de kust wel de mooiste route ?
Of nemen we een stuk binnendoor ?
Beide dagroutes zijn rond de 400km wat voor het reisgezelschap geen probleem zal zijn.
Thanks voor de reacties !

1613237576859.png

Of :
1613237627775.png
 

Bijlagen

  • 1613238200978.png
    1613238200978.png
    51 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Ik zou het je zo niet kunnen zeggen, maar een goede hulp is google streetview. Zo heb ik mijn vorige reis voorbereid, en doe ik mijn vvolgende ook. Ik zet de route uit in google maps en dan sleep ik dat manneke van Streeview erheen. Je krijgt dan een goed beeld van de wegen en de oimgeving. Bovendien kan je ook nog eens 360° draaien en je kan inzoomen om details.
 
Terug
Bovenaan Onderaan