2021.......... Waar gaat de reis dit jaar heen?

  • Onderwerp starter NavigatorNL
  • Startdatum
26 t/m 3 juli vakantie Italië *O*

Ben wel een paar dagen eerder vrij, ff kijken hoe ik dat ga doen. Zou leuk zijn als ik de heenreis in etappes kan doen, bijv. Zwarte Woud > Oostenrijk > Italië maar gezien de PCR of antigeentest maximaal 48u oud mag zijn gaat dat wat lastiger. Misschien gewoon maar 1 tussenstop of in één keer door als ik er zin in heb.
 
Morgenochtendvroeg (05:00u) dus richting Luxemburg. Vanmorgen een intelligentietest gedaan. Woensdag de uitslag :]... van de zon en op m'n armen!
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Het gaat er dan toch van komen. Zaterdag vertrek ik naar Luxemburg om de dag erna door te rijden naar Oostenrijk. Daar een gratis antigenen-test en dan lekker sturen in Oostenrijk met dagtripjes naar Italië (binnen 36 uur het land weer uit, dan geen test nodig). Weekend later weer naar huis.

Zwitserland lijkt nog hermetisch afgesloten, maar in Oostenrijk en Italië gaan we ons vast wel een midweekje uitstekend vermaken 😁.

Eindelijk weer op pad, let’s go!!!
 
Ik ben vanmiddag teruggekomen van een weekendje Eifel. Was mijn eerste keer (alleen) zo'n eind rijden maar heb genoten. Had vrijdagochtend een sneltest gedaan en daarna opgestapt. Geen controle oid gehad.
Hoe was het weer? Heb het voornemen om over drie week ook Duitsland in te gaan
 
Hoi allen! Ik wil eind juli richting Zuid-Frankrijk vertrekken vanuit Den Haag. Toevallig meer motorfanatiekelingen die dezelfde plannen hebben? Ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs en stiekem vind ik het toch wat spannend om de hele tocht alleen te rijden. Wie niet waagt, wie niet wint!
 
Even een sfeerfoto uit Luxemburg…..

2129BE28-BEE3-4EEA-9A81-24E9637B93D8.jpeg
 
Nederland is gewoon absurd duur (en je krijgt vaak rommel als je niet bij een duurdere tent gaat zitten waar je vervolgens teveel betaald). Afgelopen week, Caña met tapa €1 !!!! En heerlijk 3 gangen diner tussen de middag, inclusief drank (biertje of wijn) en koffie na € 14 pp...

Voorgerechtje (soort chique kibbeling)
3VCF2pO.jpg


Dit was hoofdgerecht (paella met eend en foie gras:X) voor 3 personen... nokjevol gegeten
EhexYYx.jpg


Nagerechtje was gewoon een lekkere verse Creme catalana.

Oftewel Spanje ligt zeker weer in de planning komende zomer... maar hoe ik er ga komen... eerste idee is via Zwitserland... maar of die opengaan...
 
Wat kost een bakkie koffie in Zwitserland ook alweer......

Maaaar, de scenery is heel vaak fantastisch!!! En de passen zijn gratis (vgl Oostenrijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan