TL1000 blauw/wit '99 te koop

MaYhEm INC.

Die hard MF'er
3 mei 2003
873
0
Amsterdam
Nu na lange denk en huilpartijen( ;( ) heb ik nu ECHT besloten dat mijn oude liefde de deur uit gaat, de nieuwe bike komt namelijk nu in zicht en heb eigenlijk geen plek en tijd om twee "vette"fietsen te bemannen.

volgende info:

-34000km
-Grote beurt bij +/-25000 gehad(kleppenstellen etc)
-Powercommander II bij 30000 geinstalleerd, echt top en leverd nu 134pk(dynojet vd meer),in lagere toeren staat hij wat te rijk en betekend dat met stads verkeer hij 1/14 rijdt, bij echte snelheidswerk(snelwegen)loopt hij 1/17-18..
-Voor en achter nieuwe banden, michelin pilot power.
-Wilbers achtershock, volledig instelbaar, incl high-low speed,na deze mod een andere fiets geworden.....
-Voorveren zijn ook after market en zijn ook van Wilbers
-Carbon voor en achterspatbord, geen nep carbon.
-Goodrich stalen remleidingen.
-Undertail onder z'n vette kont (ermax) :}
-Puig double bubble scherm.
-Vette einddempers, REMUS titanium (geen e-keurmerk!!, dus geen killers)
-Kettingen en tandwielen zijn zgan en behoeven voorlopig niet vervangen te worden..
-Witte led achterlicht met geintregeerde knippers.
-gecert. spyball alarm

prijs motor incl bovenstaande ass. €5600 ,prijs is onderhandelbaar, maar stel het op prijs om met serieus bod te komen..


-Er zijn wat meerdere accessoires gemonteerd zoals Galfer wave discs/hyperpro stuurdemper/crashpads/ ,maar heb ik hierin besloten deze los te verkopen, zie topic
TL1000R accessoires te koop.........

Onderdelen zitten op motor maar moeten exclusief prijs motor gezien worden, moeten sommige onderdelen gemonteerd blijven dan moeten desbetreffende prijzen erbij opgeteld worden.....

Bij serieuze interesse kun je mij mailen : m.sijmons@quicknet.nl
 
Laatst bewerkt:
foto
full
 
Ik heb volgens mij al 3 tl1000r te koop zien staan sinds gister hier op mf...
Is dit de tl1000r uitverkoop ofzo:P:P
Mooie bike skopje!
 
Was het nu maar november, dat mijn 25kw afloopt :+

maar succes met de verkoop, superfiets en een goede prijs :)

vooral met al die accessoires
 
jammer, maar dan staat zekers al een andere bike in de schuur te pronken..
mare er is verbod op het reeds bezitten van een motorfiets, en ka nje hem alvast de schuur neerzetten.....

Was het nu maar november, dat mijn 25kw afloopt :+

maar succes met de verkoop, superfiets en een goede prijs :)

vooral met al die accessoires
 
Heel erg mooie machine. Volgend jaar wil ik ook een Vtwin kopen. Zit te denken aan Firestorm of TL1000r of s...
Dit zou een geschikt exemplaar kunnen zijn... Kun je me wat vertellen over de rijeigenschappen?

Gr. Alex
 
Heel erg mooie machine. Volgend jaar wil ik ook een Vtwin kopen. Zit te denken aan Firestorm of TL1000r of s...
Dit zou een geschikt exemplaar kunnen zijn... Kun je me wat vertellen over de rijeigenschappen?

Gr. Alex


Rijeigenschappen van deze brute Twin zijn volgens mij super,
ondermeer te danken aan de Wilbers veren voor en achter,
:Y
Superfiets dit en ook mega onderhouden,
al schop ik hiermee tegen m'n eigen topic _O-
 
Onderhand ben ik bezig met een Aprillia RSV Mille voor een mooiere prijs. De kans is groot dat dat hem wordt, dus suc6 met de verkoop !
 
jammer, maar dan staat zekers al een andere bike in de schuur te pronken..
mare er is verbod op het reeds bezitten van een motorfiets, en ka nje hem alvast de schuur neerzetten.....

De financiën zijn op dit moment ook nog niet toereikend, ben nog een student :+

Nog even de zomer flink doorwerken, dan in de winter maar eens rustig kijken wat er te koop staat

En als ik hem nu zou kopen, dan bind je de kat op het spek })
 
Ik hoop niet dat ik je ermee beledig, anders haal ik m'n bod weer weg (het blijft immers een spel voor onderhandelingen)..maar mocht een eerder bod ingetrokken worden, dan bied ik € 4.500,-
 
Aprillia is zekers ook een goede fiets, ooit op deze fiets gereden, maar vond de TLR even meer pit hebben en karakter hebben. qua stuureigenschappen zal de mille het zekers winnen van de TLR.

jij ook s6 met de aprillia..
Onderhand ben ik bezig met een Aprillia RSV Mille voor een mooiere prijs. De kans is groot dat dat hem wordt, dus suc6 met de verkoop !
 
Nop beledigen doe je me niet zo gauw, ik kan niet in ieders portemonnee kijken.
maar de bike staat tevens ook op marktplaats en daarvan uit heb ik ook een bod van €4500, maar deze heer heb ik al te kennen gegeven dat prijs zekers onderhandelbaar is maar dit bedrag niet toereikend is..

maar je behoeft niet je bod te verwijderen, zoals je zegt blijft/is het een spel.

Ik hoop niet dat ik je ermee beledig, anders haal ik m'n bod weer weg (het blijft immers een spel voor onderhandelingen)..maar mocht een eerder bod ingetrokken worden, dan bied ik € 4.500,-
 
Nu na lange denk en huilpartijen( ;( ) heb ik nu ECHT besloten dat mijn oude liefde de deur uit gaat, de nieuwe bike komt namelijk nu in zicht en heb eigenlijk geen plek en tijd om twee "vette"fietsen te bemannen.

volgende info:

-34000km
-Grote beurt bij +/-25000 gehad(kleppenstellen etc)
-Powercommander II bij 30000 geinstalleerd, echt top en leverd nu 134pk(dynojet vd meer),in lagere toeren staat hij wat te rijk en betekend dat met stads verkeer hij 1/14 rijdt, bij echte snelheidswerk(snelwegen)loopt hij 1/17-18..
-Voor en achter nieuwe banden, michelin pilot power.
-Wilbers achtershock, volledig instelbaar, incl high-low speed,na deze mod een andere fiets geworden.....
-Voorveren zijn ook after market en zijn ook van Wilbers
-Carbon voor en achterspatbord, geen nep carbon.
-Goodrich stalen remleidingen.
-Undertail onder z'n vette kont (ermax) :}
-Puig double bubble scherm.
-Vette einddempers, REMUS titanium (geen e-keurmerk!!, dus geen killers)
-Kettingen en tandwielen zijn zgan en behoeven voorlopig niet vervangen te worden..
-Witte led achterlicht met geintregeerde knippers.
-gecert. spyball alarm

prijs motor incl bovenstaande ass. €5350 ,prijs is onderhandelbaar, maar stel het op prijs om met serieus bod te komen..


-Er zijn wat meerdere accessoires gemonteerd zoals Galfer wave discs/hyperpro stuurdemper/crashpads/ ,maar heb ik hierin besloten deze los te verkopen, zie topic
TL1000R accessoires te koop.........

Onderdelen zitten op motor maar moeten exclusief prijs motor gezien worden, moeten sommige onderdelen gemonteerd blijven dan moeten desbetreffende prijzen erbij opgeteld worden.....

Bij serieuze interesse kun je mij mailen : m.sijmons@quicknet.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan