Mogelijk circuitdag, 27 juni '08, Zolder ter overname

Status
Niet open voor verdere reacties.

48th

MF veteraan
In memoriam
9 jan 2007
1.481
0
Apeldoorn
Omdat het herstel, na m'n 'slippertje' in april, toch wat moeizamer verloopt dan gedacht, ik heb nog veel last van onwillige spieren in schouder en arm (zal wel aan de leeftijd liggen).

Ik heb Topic "Mogelijk overname" betiteld, omdat ik 1 week voor deze dag, zelf de beslissing neem of het wil of niet.

Betreft deelname in Niveau 1+, op circuit Zolder dus, op vrijdag 27 juni a.s. bij Motorsportschool.nl
Kostprijs: Euro 115,--

Deze dag is inmiddels volgeboekt, mocht er iemand zijn die mogelijk belangstelling heeft, neem ff contact op.

Nogmaals, ik kijk het de komende 3 weken nog even aan hoe het herstel van mij verloopt
 
Ik heb wel belangstelling ,ik geloof dat een vriend van mij dan ook moet rijden.
Laten we verder contact via mail houden.

Groeten Oscar

oscar@chaosboyz.nl (mail adres)

Sterkte met je herstel.
 
Ik heb wel belangstelling ,ik geloof dat een vriend van mij dan ook moet rijden.
Laten we verder contact via mail houden.

Groeten Oscar

oscar@chaosboyz.nl (mail adres)

Sterkte met je herstel.


Ik heb je meel gestuurd..................... :W
 
Ik heb misschien ook belangstelling maar dat laat ik je 26 Juni wel weten. Ik weet nog niet zeker of ik dan ga. :+
 
Ik zie af van mijn optie daar ik de 24e ook al op Zolder moet rijden.

Groeten Oscar.
 
Ik heb wel interesse, maar wilde het graag ruim van te voor weten(i.v.m. vrij vragen ;) ), is dat een probleem voor je?
 
Laatst bewerkt:
René, ik heb je mailtje binnen gekregen maar krijg de mails die ik naar jou door stuur telkens terug.

Ik doe het wel even via een privé bericht ;)
 
Er is een deal............. moet nog ff worden afgehandeld.... maar dat moet goed gaan komen................

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan