Hèt MF Motorweekend 2008 - het gelul achteraf

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.506
192
Oss
Dit is een vervolg topic voor: Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1


Filmpjes & foto's
** heb je nog een link, pm me dan even dan zet ik 'm erbij


Aftermeet 1


BBQ Meet Vianden
Datum: 4,5 en 6 juli
Locatie: Scammies place!
Hotel Nagel
T.a.v. Madame Brigitte Meyers
2 route de Bettel, L-9415 Vianden
Luxemburg
Tel: (00352) 83 45 05, Fax: (00352) 83 47 50, e-mail: hotelnagel@pt.lu​

Deelnemers
  • Kingcoder (100%, zaterdag)
  • Sjimmie (100%, zaterdag)
  • Scammie (100%, vrijdag)
  • Ted (100%, vrijdag) desnoods met buikloopsmoes
  • Fastlady (introducee, zaterdag, caravan )
  • Sinned (introducee, zaterdag, caravan )
  • Buzzin (100%, vrijdag)
  • Stefan (50%, belangrijkste deel is al goedgekeurd, de rest is formaliteit)
  • Tazzz (100%, zaterdag, caravan)
  • 48th (100%, vrijdag, voortent)
  • BarryXX (100%, vrijdag)
  • Daywalker (100%, zaterdag, voortent)
  • Flooriz (100%, vrijdag)
  • Hanssss (50%, zaterdag, voortent)
  • Vfred (100%, vrijdag)

Aftermeet 2


zie "Hèt MF motorweekend 2008" - aftermeet "rondje zwolle"
 
Laatst bewerkt:
ships......... had dat net iets eerder gedaan, zit ik die andere nog vol te posten ;(

Nou ja, als je wilt weten wat ik van het filmpje vond moet je daar nog maar ff kijken :Y
 
ships......... had dat net iets eerder gedaan, zit ik die andere nog vol te posten ;(

Nou ja, als je wilt weten wat ik van het filmpje vond moet je daar nog maar ff kijken :Y

Dit was een (banden)opwarmertje met nogal veel eeuuuhhh oponthoud :z :z :z

@pilatus: ik heb de sneak preview nu 10 keer bekeken, het wordt tijd voor het "MF Motorweekend 2008 The Works" :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Dit was een (banden)opwarmertje met nogal veel eeuuuhhh oponthoud :z :z :z


uhhu..........
Tja, I wasn't impressed door de snelheid toen ik hem leerde kennen door die motor van hem 13 jaar geleden, ik val in slaap achterop op de snelweg dus tja eehhhh........ :X

Ach, meneer is heelhuids thuis, net zoals alle anderen, that counts! :Y
 
5

heb ik nu wat gewonnen ?

[me="Ted"]zit nog met weemoed terug te denken :] , maar heeft mogelijk door terugroepaktie van racefietsvoorvork en racefietsweekend komend weekend toch vrijdag en zaterdagnacht 2 betaalde hotelovernachtingen ter beschikking }) [/me]

Oftewel, fietsweekend gaat niet door ivm ontbreken werkende racefiets (zit immers geen voorvork in |( ), als hotel geld niet teruggeeft, kan ik formeel dus gebruik maken van die (gedeelde) kamer en avondeten in Gemund (hartje rursee-gebied).

(gemund was toevalig ook de plaats waar ik aansloot bij de FJRFrank-groep)
 
Laatst bewerkt:
uhhu..........
Tja, I wasn't impressed door de snelheid toen ik hem leerde kennen door die motor van hem 13 jaar geleden, ik val in slaap achterop op de snelweg dus tja eehhhh........ :X

Ons gaat het ook niet om de snelheid hoor (boeie :+ ) met dit filmpje hopen we onze bochtentechniek te verfijnen, de finesse in motorcontrole aan te brengen en onze kijktechniek verder te raffineren, eeuuhh eigenlijk is het gewoon een soort van KNMV instructiefilmpje (How do they do that "The Works" ) :9 :9 :9
 
Ons gaat het ook niet om de snelheid hoor (boeie :+ ) met dit filmpje hopen we onze bochtentechniek te verfijnen, de finesse in motorcontrole aan te brengen en onze kijktechniek verder te raffineren, eeuuhh eigenlijk is het gewoon een soort van KNMV instructiefilmpje (How do they do that "The Works" ) :9 :9 :9

Ja precies :^
 
Laatst bewerkt:
Ons gaat het ook niet om de snelheid hoor (boeie :+ ) met dit filmpje hopen we onze bochtentechniek te verfijnen, de finesse in motorcontrole aan te brengen en onze kijktechniek verder te raffineren, eeuuhh eigenlijk is het gewoon een soort van KNMV instructiefilmpje (How do they do that "The Works" ) :9 :9 :9


uhhu.....
Nog ff en hij verschijnt ook in leren pak met kneesliders :}
 
quote:
The Faze schreef op 02 juni 2008 @ 18:04:
Hey mensen, The Faze en Echo Delta zijn ook weer terug !
En voordat jullie denken, die hebben er wel errrrrrrrrug lang over gedaan, nee, wij hebben zondagavond hotelletje in Valkenburg gepakt en zijn vandaag relaxed terug gereden .

Jullie zullen we het top aantal kilometertjes gedraaid hebben
[unquote]

Wilde nog reageren op bovenstaand bericht in het vorige topic maar dat ging niet meer... ;(

Maar ik heb op zo'n 40 km na 2000 fijne :] -km op de teller staan. Mooi getal dacht ik zo!
Het is wel goed bevallen om er een extra dag voor en na te plannen, dan kun je op je gemakje heen en terug. Al was onze rijstijl op de terugweg wel anders dan op de heenweg....... *D ....nogmaals bedankt Fred :} !
 
|(

Bezig filmpje up te loaden, gaattie na 1MB iedere keer weer opnieuw proberen up te loaden. Vond het ook al zo verrekte lang duren |(

Kijken of joetjoeb hem wel wil hebben :Y
 
quote:
Scammie schreef op 02 juni 2008 @ 19:15:

[...]


Jullie zullen we het top aantal kilometertjes gedraaid hebben


Weet niet wat ik hier van moet denken, als het om afstand gaat: vergeet Pilatus niet.
Als je iets anders bedoelt: nee, we hebben alleen een hotelletje gepakt, niet elkander De VFR blijft, op naar de 100.000 km.
[unquote]

Tja.....waar o waar komen deze dubieuze hersenspinsels vandaan..... :? ?
Is de temperatuur in je pak/helm misschien toch te hoog opgelopen vandaag :P ?
Kreeg m'n broek amper van mijn knieen toen ik thuis kwam.....gelukkig kreeg ik hulp van m'n vrouw.... *O* *O* *O*







Kijk, als ik op bovenstaande opmerking nou reacties krijg, kan ik dat dan wel weer begrijpen :+ ....
 
Probeer net dat linkje van Pilatus weer te openen, maar hij is niet langer beschikbaar......
hebben jullie dat probleem ook?
Of zou de trein z'n internetverbinding toch kwijt zijn geraakt.... :? :+ ?
 
Probeer net dat linkje van Pilatus weer te openen, maar hij is niet langer beschikbaar......
hebben jullie dat probleem ook?
Of zou de trein z'n internetverbinding toch kwijt zijn geraakt.... :? :+ ?

bij mij doet ie het ut gewoon :+

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan