205 Kawasaki's

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Zie www.motorcycle.com/mo/mckaw/04_05_Line-up/

Die ZZR600 is best wel gaaf:

zzr600_1.jpg


Nwe Z750 is ook leuk:

z750s_02.jpg



(waar zijn de piccies gebleven? En de titel moest natuurlijk 2005 zijn |( )
 
Laatst bewerkt:
ik vind de oude z750 mooier.
en van de zijkant lijkt de nieuwe zzr wel een oude zx6/9r
 
Ben blij dat ik een '04er Z750 heb gekocht. Laat staan die Tupperware ZX6. :r Maar goed, eerst maar eens 'live' zien, misschien valt het mee...
 
mooie fiets die niewe zx6r,beetje als de 10 maar dan ronder.alleen jammer dat de achterkant wat weg heeft ven een ho.....cbr600rr.krijg het niet eens uit me strot :r
en die foto van die nieuwe zzr is gewoon een zx6r uit 2000,presies dezelfde lijnen,staat bij mij in de schuur net zo een namelijk maar das wel een zx6.
en gatver die nieuwe z750 lijkt wel op een bandit600 met die kuip.

dit moet gewoon een fout zijn,ken niet anders,mag niet anders,het moet anders!!!



:( |( ;(
 
tis zo jammer die z en zx staan ookal op kawasaki.nl :(


en als je op de site leest van de ts dat zijn amerikaanse modellen
 
JEZUS wat is die Z750 lelijk met die bull-dozer kuip erop zeg '(

Zonder topkuip vind ik 't echt een van de mooiste fietsen die er zijn. Tsss daar hadden ze toch wel ff iets meer aandacht aan kunnen besteden? Wat jammer zeg

De ZZR darentegen is er wel 100% op vooruit gegaan, die is echt mooi geworden
 
Als je op de nederlandse site van kawasaki kijkt lees je dat die "lelijke" z750 hier de z750 S is en naast (en dus niet i.p.v.) de "gewone" z750 op de markt gebracht zal worden

gelukkig maar....
 
Als je op de nederlandse site van kawasaki kijkt lees je dat die "lelijke" z750 hier de z750 S is en naast (en dus niet i.p.v.) de "gewone" z750 op de markt gebracht zal worden

gelukkig maar....
hoe je het ook went of keert het zou niet mogen.


en die nieuwe zzr is gewoon een "oude" zx6
 
en die nieuwe zzr is gewoon een "oude" zx6

Ja dat is Kawa ten voeten uit, een concept toepassen op meerdere dingen, om simpelweg weer geld te genereren voor nieuwe ontwikkelingen. geef ze eens ongelijk + de mensen vinden het nog mooi ook.

Kijk bijvoorbeeld eens naar het blokje in mijn ER-5, zit ook in de GPZ500, en ook in de (KLE 500 ofzo? iig een of andere all-road). Blok is al 15 jaar niet gewijzigd ofzo, waarom zouden ze? het loopt goed
 
die zx6 is inderdaad een kleine zx10r,ben nu wel benieuwd of ze ook de spec's hebben aangepast en hoe veel lichter het nu weer is geworden.
die zzr is inderdaad een oude zx6r,niets verkeerd aan dus.
ben nu wel benieuwd of ze dit ook gaan doen met de zx9r.
de Z750 is er niet echt mooier op geworden,ze hadden beter wat meer aandacht kunnen besteden in het rijwielgedeelte zoals bij de Z1000
 
Zou die Balkenende aandeelhouder of ontwerper zijn bij Kawa???

Hier vern##kt hij ook veel.

Volgens mij heeft hij de hand hierin......te mooi die Z750 voor meneer balkellende dus vern##ken dat ding. :(
 
De oude Z vond ik al een te groot kuipje hebben.... komen ze nu met deze troep :r
ZZR is wel erg geil, vorige werd ook kwa styling ook wel wat ouderwets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan