Rijden in Zeeland deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.159
704
Zo deeltje 13 alweer

Rijden in Zeeland Deel 12 was weer snel vol, en zoals in alle voorgaande delen weer wat nieuwe mensen mogen verwelkomen.
In het vorige deel de MM meegemaakt en deze was zeker geslaagd, in dit deel zal waarschijnlijk de BBQ MF Zeeland topic plaatsvinden

Welke delen gingen ons voor:
Rijden in Zeeland
Rijden in Zeeland 2
Rijden in Zeeland 3
Rijden in Zeeland 4 !!!!
Rijden in Zeeland deel 5
Rijden in Zeeland deel 6
Rijden in Zeeland deel 7
Rijden in Zeeland deel 8
Rijden in Zeeland deel 9
Rijden in Zeeland deel *O* 10 *O*
Rijden In Zeeland Deel 11
Rijden in Zeeland Deel 12



Losgaan op de zeeuwse wegen met :]

Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
DSC_0002.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
jpg0758.JPG

Motorfreak
full

El Perro
full

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-1287216-800.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, Akrapovic einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's - remvloeistof zweetbandje, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken, PP rem-schakelset - veerverstellers, 2008 zilverkleurige stickers, PVM 10Y spaaks aluminium wielen incl zwarte alu haakse ventielen
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
hzrt_18
7991979ba613521662eedcd772c42be6

R.V.G
x3d8xi.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
full

Spidy
full

o.j
full

Ray-r1
full

lennart888
bikepics-1256570-800.jpg

Acura-Scott
full

Mac d
hugoholtzkdur2.jpg

Mods: stalen remledingen, Puig dubble bubble, haakse ventielen, Wilbers rearshock en race voor binnenveren, Hyperpro stuurdemper, circuit afstelling
McDennis
119544421_5_9DK5.jpeg

***Sander***
Foto-GHMAOM6C.jpg

mods:leovince sbk demper, smoke kuipruit,stalen remleidingen voor en achter, racegaas, arrow led raw's, hugger
Tinus op de bsa
193574487_6_CIRe.jpeg

1000K5e
full

Danos87
dsc00897em1.jpg

Achiel
ATgAAABl_ub_Zx29lZ7iVpRI42zMhLN0u-QNv-w7U76sQC0shrXt7ylfso5rm5NN3MgtQC-9UTHlwF0MPaJC1_bPS_OBAJtU9VCnRnHkWeyHydEaReTzDVyOndLoqg.jpg

Tinus
full

Shakey
00026341414141415959a.jpg

V-strom pierro
DSC00772.jpg

Zuperzlet
05aa57c71be756b3a1db15fd585a4c6a

Steefjuuh
full

Frank007Blade
full

Kobalt
05052008354.jpg

mods: Leovince SBK highmount, BMC filter, MDI kuipruit, crashpads, seatcover, kleine knippers achter, knippers voor in koplamp, alu kentenplaathouder
Sjees
full

Jaaps
full

Wslyyy
foto0212bf5.jpg

Oxydrokz
191746329_6_pWbA.jpeg

Zooi
IMG_4462.jpg

Banaboy
25sbyxh.jpg

Martyduc
ducati.jpg

Hoogesteger
full

RoySrad
royjesradgp2.jpg

Raw
full

MPBandit
full

Remco v V
Foto-CFKOKUNP.jpg

Revelation
Foto-TV7SXTXE.jpg

Battle
full

Nick1966
full

Melbo
dsc00171wn6.jpg

Motil
IMG_5233.jpg

Maaike83
untitlederu5.jpg

Pauluz
GroteFoto-J6HLCASC.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog even voor mr. mcduc:

http://festa.ducati.de/


ben de vorige keer 2 jaar geleden ook geweest helemaal top, bij luik de snelweg afgegaan, en van daaruit helemaal binnendoor naar nurberg met de monsterclub, waren met iets van 15 monsters *O*

heb nog wel leuke filmpjes van toen, van de heenreis, stuntrijders, desmosedici gp racer die aan het rondknallen was...

je mocht toen ook op de gp strecke rijden als dat dit jaar weer is ga ik ook :]
 
ja maar jij telt technic gezien niet mee omdat jij het start schot gaf
dus is bart 2de en acura 1stu *O* *O* *O*


klinkt beter dan jou versie ;)
nee dat zie je fout, de openingspost telt idd niet mee, de knop onderaan is de reactie knop.
Wanneer je daar op klikt en je verhaal doet heet die post een reactie, en dus was ik wel nr1 en jij de eerste verliezer :+


Geintje, gewoon weer lekker posten hier, en niet al teveel negatief doen tegen elkaar.
Want de zomer staat voor de deur *O*
 
nee dat zie je fout, de openingspost telt idd niet mee, de knop onderaan is de reactie knop.
Wanneer je daar op klikt en je verhaal doet heet die post een reactie, en dus was ik wel nr1 en jij de eerste verliezer :+


Geintje, gewoon weer lekker posten hier, en niet al teveel negatief doen tegen elkaar.
Want de zomer staat voor de deur *O*


;)



:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
:] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ook weer van de partij Jamey, binnekort eens mooie foto's maken van die R1.
Ik zal de batterijen van mijn camera wel eens opladen, van de week misschien nog eens s'avonds wat leuke foto's maken :)
 
heb vandaag mijn eerste schade gereden. Tel ik nu ook mee?
:X
flauw begin om te zeggen dat het gelukkig weinig voorstelt. Loslopende hond achter 'de Knol' (voor de overkanters: een gehucht hier in het beloofde land) was nog enthousiaster over de R6 dan ik en dacht er voor te moeten springen na een korte sprint. Ik reed gelukkig niet hard en kon met remmen een harde aanrijding voorkomen. Maar was wel even schrikken. Schade is een afgebroken knipperlicht (en hopelijk een hond die zich de volgende keer bedenkt om een hardloopwedstrijdje te moeten doen). Hondenbezitter bleek zelf een motorrijder te zijn. Deed na een opmerking dat ik te hard reed (ten onrechte maar ja hij was waarschijnlijk ook geschrokken) gelukkig verder absoluut niet moeilijk over wie hier aansprakelijk is. Dus alles komt weer goed. Maar voor mij weer een goede waarschuwing dat loslopende honden echt een heel groot gevaar kunnen zijn want voor je het weet lig je met hond en al ergens de stroefheid van het asfalt proefondervindelijk te toetsen.
 
't stond al in mijn agenda. :)


zoals het hoort ;)

vorige keer zijn we zaterdag ochtend door gereden, en maandag ochtend weer terug naar huis.
wat dit jaar op de planning staat weet ik nog niet, maar betwijfel zoiezo of ik de maandag vrij kan krijgen, dus waarschijnlijk zoiezo zondag al naar huis toe
 
heb vandaag mijn eerste schade gereden. Tel ik nu ook mee?
:X
flauw begin om te zeggen dat het gelukkig weinig voorstelt. Loslopende hond achter 'de Knol' (voor de overkanters: een gehucht hier in het beloofde land) was nog enthousiaster over de R6 dan ik en dacht er voor te moeten springen na een korte sprint. Ik reed gelukkig niet hard en kon met remmen een harde aanrijding voorkomen. Maar was wel even schrikken. Schade is een afgebroken knipperlicht (en hopelijk een hond die zich de volgende keer bedenkt om een hardloopwedstrijdje te moeten doen). Hondenbezitter bleek zelf een motorrijder te zijn. Deed na een opmerking dat ik te hard reed (ten onrechte maar ja hij was waarschijnlijk ook geschrokken) gelukkig verder absoluut niet moeilijk over wie hier aansprakelijk is. Dus alles komt weer goed. Maar voor mij weer een goede waarschuwing dat loslopende honden echt een heel groot gevaar kunnen zijn want voor je het weet lig je met hond en al ergens de stroefheid van het asfalt proefondervindelijk te toetsen.


-O- gelukkig is de schade beperkt gebleven
 
heb vandaag mijn eerste schade gereden. Tel ik nu ook mee?
:X
flauw begin om te zeggen dat het gelukkig weinig voorstelt. Loslopende hond achter 'de Knol' (voor de overkanters: een gehucht hier in het beloofde land) was nog enthousiaster over de R6 dan ik en dacht er voor te moeten springen na een korte sprint. Ik reed gelukkig niet hard en kon met remmen een harde aanrijding voorkomen. Maar was wel even schrikken. Schade is een afgebroken knipperlicht (en hopelijk een hond die zich de volgende keer bedenkt om een hardloopwedstrijdje te moeten doen). Hondenbezitter bleek zelf een motorrijder te zijn. Deed na een opmerking dat ik te hard reed (ten onrechte maar ja hij was waarschijnlijk ook geschrokken) gelukkig verder absoluut niet moeilijk over wie hier aansprakelijk is. Dus alles komt weer goed. Maar voor mij weer een goede waarschuwing dat loslopende honden echt een heel groot gevaar kunnen zijn want voor je het weet lig je met hond en al ergens de stroefheid van het asfalt proefondervindelijk te toetsen.


auch, das klote, gelukkig valt de schade mee -O-
 
heb vandaag mijn eerste schade gereden. Tel ik nu ook mee?
:X
flauw begin om te zeggen dat het gelukkig weinig voorstelt. Loslopende hond achter 'de Knol' (voor de overkanters: een gehucht hier in het beloofde land) was nog enthousiaster over de R6 dan ik en dacht er voor te moeten springen na een korte sprint. Ik reed gelukkig niet hard en kon met remmen een harde aanrijding voorkomen. Maar was wel even schrikken. Schade is een afgebroken knipperlicht (en hopelijk een hond die zich de volgende keer bedenkt om een hardloopwedstrijdje te moeten doen). Hondenbezitter bleek zelf een motorrijder te zijn. Deed na een opmerking dat ik te hard reed (ten onrechte maar ja hij was waarschijnlijk ook geschrokken) gelukkig verder absoluut niet moeilijk over wie hier aansprakelijk is. Dus alles komt weer goed. Maar voor mij weer een goede waarschuwing dat loslopende honden echt een heel groot gevaar kunnen zijn want voor je het weet lig je met hond en al ergens de stroefheid van het asfalt proefondervindelijk te toetsen.

damn....kut. Zelf niets? En hond hopelijk ook oke?
 
heb vandaag mijn eerste schade gereden. Tel ik nu ook mee?
:X
flauw begin om te zeggen dat het gelukkig weinig voorstelt. Loslopende hond achter 'de Knol' (voor de overkanters: een gehucht hier in het beloofde land) was nog enthousiaster over de R6 dan ik en dacht er voor te moeten springen na een korte sprint. Ik reed gelukkig niet hard en kon met remmen een harde aanrijding voorkomen. Maar was wel even schrikken. Schade is een afgebroken knipperlicht (en hopelijk een hond die zich de volgende keer bedenkt om een hardloopwedstrijdje te moeten doen). Hondenbezitter bleek zelf een motorrijder te zijn. Deed na een opmerking dat ik te hard reed (ten onrechte maar ja hij was waarschijnlijk ook geschrokken) gelukkig verder absoluut niet moeilijk over wie hier aansprakelijk is. Dus alles komt weer goed. Maar voor mij weer een goede waarschuwing dat loslopende honden echt een heel groot gevaar kunnen zijn want voor je het weet lig je met hond en al ergens de stroefheid van het asfalt proefondervindelijk te toetsen.

Balen Jaap. Gelukkig dat alles redelijk goed is afgelopen. Knipperlichtjes zijn nog vervangbaar. ;) Vanavond wel even rustig verwerkt?

Tot morgenochtend in de mailbox.
 
Hmm, da's een slecht begin van topic 13.
Nu ik eraan denk, het Ducati Topic 13 heeft me ook geen geluk gebracht.

Maar, heb je hem neergelegd of heb je die hond toch nog geraakt en is zo je knipper afgebroken?

het knipperlichtje is afgebroken doordat in plaats van de stroefheidsmeting de massatraagheidsproef van een hondenlijf van 30 kg met een motorfiets van ca. 250 kg (incl. mij dan he) plaatsgevonden heeft.
Met andere woorden: eigenlijk weinig aan de hand. Ik had niet eens door dat ik schade had. Ik sprak te man aan met "dat had ook heel anders af kunnen lopen." Pas doordat hij me er op wees zag ik dat ik zelf schade had. De hond is verder voor zover ik het weet ongedeerd, er zit althans geen motorfietsvreemd rood op de R6. Het was dan ook geen fazant die met ruim 200 binnen komt... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan